در پیامی مشترک
آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۵۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱ 09 January 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی مشترک رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

در این پیام مشترک آمده است: انا لله و انا الیه راجعون « حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری بود و انقلاب از آغاز با نام او پیوند یافت. یاد و خاطره ایشان تداعی گر روزهای پیروزی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تلاش‌های دلسوزانه ایشان برای مجد و عظمت ایران اسلامی، همواره بر تارک تاریخ این سرزمین خواهد درخشید.

اینجانبان مصیبت و ضایعه عظمای رحلت یار دیرین امام(ره) و انقلاب، مجاهد نستوه و دلسوز انقلاب اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری، همه ملت ایران و مردم استان لرستان و همچنین خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت می نماییم.»


مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی در حوزه کمالیه برگزار می‌شود

.

 

 مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام(ره) و مقام معظم رهبری روز چهارشنبه هفته جاری در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

در اطلاعیه ای از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، استانداری لرستان و حوزه علمیه کمالیه خرم آباد آمده است: به اطلاع عموم مردم قدرشناس و ولایتمدار استان لرستان می رساند مراسم گرامیداشت یار امام (ره) و رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه سالجاری در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است که این مراسم با سخنرانی یار دیرین آیت الله هاشمی رفسنجانی، حضرت آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده استان مرکزی در خبرگان رهبری برگزار می شود.

زمان برگزاری این مراسم نیز ساعت ۱۰ صبح اعلام شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار