کد خبر: ۳۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷ 10 January 2017
در پی درگذشت ناگهانی آیت الله هاشمی رفسنجانی بر اثر عارضه قلبی و اعلام خبر رسمی، این اتفاق بلافاصله بازتاب قابل ملاحظه ای در محافل و شبکه های اجتماعی در استان لرستان داشت.
 
در سطح شهر با نصب بنرهایی از مردم برای حضور در آیین گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی دعوت شده است؛ مراسمی که قرار است ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، آیت الله دری نجف آبادی نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان رهبری در آن سخنرانی کند.
در شبکه های مجازی به ویژه تلگرام نیز هر گونه خبر و حواشی مرتبط با درگذشت یار دیرین امام و رهبری اطلاع رسانی می شود و آنچه نمود بیشتری دارد تصاویر پروفایلی این کانال هاست که با انواع، اشکال و صورت های مختلف به یک اتفاق و آن هم درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اختصاص یافته است.
تصاویری از آیت الله رفسنجانی در صحنه های مختلف انقلاب و دوران دفاع مقدس و تصاویری از ایشان در عرصه های مختلف سازندگی نکته قابل توجه دیگری است که توسط کاربران در فضای مجازی هم رسانی و اطلاع رسانی می شود.
مردم با حساسیت خاصی هرگونه خبر، تصویر و فیلم مرتبط با آیت الله را دنبال می کنند که این حساسیت را کاربران در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نمود و رنگ بیشتری دارد.
پیام های تسلیت مدیران و مسئولان ارشد استان لرستان، روسای دانشگاه ها، فرمانداران و تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی لرستان از دیگر موضوعات بارزی است که حال و هوای روزهای بعد از درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی بر استان را نشان می دهد.
 
مادری پا به سن گذاشته از حال و هوای لحظه شنیدن خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی می گوید که چگونه با شنیدن ناگهانی این خبر، متاثر شده و ساعت ها در تنهایی خودش گریه کرده است.اخبار تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، سخنان مقامات و مسئولان ارشد کشوری در این خصوص با علاقه و حساسیت ویژه ای در استان لرستان دنبال می شود.
 
آنچه از حال و هوای استان لرستان برمی آید حکایت حزن و اندوهی است که بعد از این اتفاق همه را تحت تاثیر خود قرار داده است؛ گستردگی واکنش مردمی به خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی در شهرهای مختلف کشور بیانگر شکوه مراسم تشییع و حضور وسیع تر مردم در آن است که در واقع نشان دهنده ادای احترام به سیاستمداری است که با مردم و در کنار مردم از دنیا رفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار