تابناک لرستان؛
یم کوهنوردی که از شهرستان الیگودرز به قلل اشترانکوه عازم شده بودند هنگام صعود به این ارتفاعات گرفتار سقوط بهمن شدند
کد خبر: ۳۵۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 13 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛ظهرامروز طی تماس با هلال احمر شهرستان ازنا مبنی سقوط یک نفر کوهنورد بومی در دره هزار بهمن واقع در ارتفاعات اشترانکوه ازنا  مسیر قله کول جنو سریعا طی هماهنگی های قبلی یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان لرستان به همراه تیم امداد هوایی به شهرستان ازنا اعزام و از آنجا تیم امداد و نجات کوهستان پایگاه طیان به همراه یک تیم دیگر امداد کوهستان هلال احمر  ازنا را به منطقه حادثه اعزام کردند و پس از پیاده کردن تیم امداد به علت شرایط بد منطقه فرود، بالگرد دوباره به ازنا بر میگردد ..
 
 گفتنی است فرد فوت شده سعید گودرزی نام دارد که  معلم بازنشسته و اهل الیگودرز می باشد..
 
 
  تیم ۷ نفره امدادکوهستان ازنا با وجود برف سنگین خود را  در کوتاهترین زمان ممکن به مصدوم رسانده و اقدامات لازم را برروی مصدوم انجام داده و پس از یک ساعت حمل، مصدوم را به پایین دره در یک محل مناسب جهت فرود دوباره بالگرد انتقال دادند و بالگرد دوباره به منطقه اعزام شده و مصدوم  به بیمارستان امام علی (ع) شهرستان ازنا انتقال داده می شود..
 
متاسفانه مرگ کوهنورد در داخل بالگرد توسط عوامل اورژانس تایید شده و پس از تایید نهایی توسط پزشک وقت اورژانس امام علی (ع)علت مرگ را ضربه مغزی اعلام می کنند.
 
 
شاهین جانبزرگی،علی جانبزرگی،وحید جانبزرگی،محسن رضایی،فردین لک،احمد پازیار،رضا پاپی  امدادگران و کوهنوردانی بودند که  این عملیات همراهی کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار