کد خبر: ۳۶۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 15 January 2017

معاون فرماندار پلدخترگفت: در شهرستان پلدختر در حوزه مشارکت های مردمی و جذب خیرین کم کار شده است که باید در این زمینه بیشتر کار کرد.

به گزارش ایرنا علیرضا بیرانوند روز شنبه در نشست شورای مشارکت های مردمی شهرستان پلدختر افزود: رسانه ها از خیرین شهرستان و شهرستان های دیگر برای کمک به نیازمندان دعوت کنند.
وی گفت: در فرهنگ دینی ما کمک کردن به نیازمندان امری بی بدیل است همچنان که امام علی (ع) شبانه به فقرا و نیازمندان کمک می کرد.
معاون فرماندار پلدختر بر شناسایی و اولویت بندی نیازهای اساسی این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید تلاش شود سهم بیشتری از مشارکت های مردمی به سمت مددجویان بهزیستی هدایت شود.
وی بر شناسایی خیرین، استفاده از ظرفیت آنها و جذب مشارکت های مردمی تاکید کرد و گفت: طرح های بهزیستی امری ضروری و تحقق آن نیازمند همکاری و هماهنگی سایر ادارات است.
بیرانوند خواستار برگزاری همایش خیرین پلدختر برای جذب مشارکت های مردمی با همکاری و هماهنگی اداره بهزیستی شهرستان شد.
وی با بیان اینکه تشکل های مردم نهاد مسیر ارتباطی دولت و مردم هستند، اظهار کرد: این تشکل ها با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تقویت شدند.
رئیس اداره بهزیستی پلدختر گفت: خیرین شهرستان پلدختردر رابطه با مشارکت های مردمی خوب پای کار هستند اما انتظار می رود که این مشارکت ها بیشتر شود.
برزو الیاس زاده استقلال اقتصادی جامعه هدف بهزیستی را هدف شورای مشارکت های مردمی دانست و افزود: به منظور کاهش دردهای جامعه هدف بهزیستی باید خیران و مشارکت دهندگان به کمک بهزیستی بشتابند و نیازهای خانواده ها را مرتفع سازند.
در ادامه از سوی اداره بهزیستی شهرستان پلدختر از پنج خیر شهرهای پلدختر و معمولان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار