تجری:
اگر در حوزه ای مقرر شود که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود باید انتخابات شوراها در تمام حوزه ها به صورت الکترونیکی برگزار شود.
کد خبر: ۳۶۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴ 15 January 2017
سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: با توجه به اینکه در صورت امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، سرعت شمارش آراء بالا می رود، سعی ما بر این است که از این ظرفیت در شهرهای بزرگ استفاده شود.


به گزارش خبرگزاری تابناک لر ستان؛فرهاد تجری  در خصوص بررسی دستگاه‌های الکترونیکی اخذ رای در جلسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار داشت: در جلساتی که هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات برگزار می‌کند، مقرر شده تا بررسی این دستگاه‌ها نیز با حضور کارشناسان انجام شود که تاکنون زمان دقیقی مشخص نشده است زیرا مجلس شورای اسلامی در حال بررسی لایحه برنامه ششم توسعه می‌باشد

نماینده مردم قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تاکنون اطلاعات کلی از دستگاه های الکترونیکی اخذ رای را دریافت کرده‌ایم ولی نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد، اما می‌توان گفت که با تایید کارشناسان هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد و نظر هیئت مرکزی نیز در این زمینه مثبت است.

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ادامه داد: الکترونیکی شدن بخشی از انتخابات تا حدود زیادی پذیرفته شده است فقط جزئیات فنی آن باقی می ماند که امیدواریم به تایید نمایندگان و اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برسد.

تجری در خصوص اینکه در چه مناطقی انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، متذکر شد: با توجه به اینکه در صورت امکان برگزاری انتخابات الکترونیکی، سرعت شمارش آرا بالا می رود، سعی ما بر این است که از این ظرفیت در شهرهای بزرگ استفاده شود.

وی افزود: اگر در حوزه ای مقرر شود که انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شود باید انتخابات شوراها در تمام حوزه ها به صورت الکترونیکی برگزار شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار