رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بیش از 2 هزار و 400 نفر در سامانه رونق تولید استان لرستان ثبت نام کرده اند
کد خبر: ۳۶۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۹ 15 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک لر ستان؛محمدرضا صفی خانی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان افزود: بانک ها اطلاعات 2 هزار واحد صنعتی و کشاورزی استان لرستان را که از تسهیلات مستقیم استفاده کرده اند را به ما اعلام نموده اند.

وی با اشاره به معرفی تعدادی از این واحدها از طریق بانک به وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: این واحدها پس از انجام بررسی های لازم در صورت احراز صلاحیت های مورد نظر به عنوان طرح های اقتصاد مقاومتی پذیرفته می شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تاکنون از تعداد 220 واحد معرفی شده٬ 172 واحد تولیدی با مبلغ 910 میلیارد ریال به صورت مستقیم پذیرفته شده اند.
وی در توضیح شروط دریافت تسهیلات رونق تولید استان لرستان افزود: واحدهای فعال با ظرفیت تولید پایین، واحدهای راکد قابل احیا و درنهایت طرح هایی که بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند در زمره مشمولان این طرح هستند.
صفی خانی گفت: این واحدها می توانند با تزریق تسهیلات به چرخه تولید بازگردند و با افزایش ظرفیت های لازم در اقتصاد استان و کشور نقش مثبت و سازنده ای ایفا کنند.
وی درخصوص شرایط کنونی واحدهای تولیدی استان لرستان اظهار کرد: حدود 570 واحد راکد یا نیمه فعال صنعتی ثبت شده در سامانه رونق تولید در استان لرستان شناسایی شده است که از این تعداد٬ امسال حدود 85 واحد مشمول دریافت تسهیلات شده اند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: انتظار می رود در سال های آینده با تزریق منابع بیشتر به استان و با توجه به ظرفیت های قابل توجه لرستان در بخش صنعت و کشاورزی، نتایج بسیار بهتری حاصل شود.
وی اظهار امیدواری کرد که با تعامل ایجاد شده بین بانک ها، سازمان های اقتصادی استان و واحدهای تولیدی، سیاست های جدید اعطای تسهیلات، اقتصاد استان را با شتاب بیشتری در مسیر توسعه و رونق اقتصادی قرار دهد.
یکصد وپنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان لرستان با هدف بررسی پرونده مشکلات تسهیلاتی 9 واحد صنعتی و کشاورزی و 2 پرونده مالیاتی شامگاه شنبه در محل استانداری لرستان برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار