کد خبر: ۳۶۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰ 20 January 2017
تابناک / حجت الاسلام و المسلمین احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی افزود: مردم ثابت کردند که همیشه قدردان زحمت های مسئولان نظام هستند و شرکت گسترده در مراسم تشییع ، نشانگر آن است که روحیه قدردانی نزد آنان موج می زند.
 
امام جمعه موقت رشت با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین انقلاب، امام راحل و رهبری خاطر نشان کرد: رهبری در پیام خود اشاره داشتند که آیت الله هاشمی نمونه کم نظیری از نسل اول مبارزان ضد رژیم ستمشاهی بود و در زندان مرارت های زیادی کشید اما در آنجا هم به نقش هدایت گری و نوشتن تفسیر قرآن پرداخت.
 
حجت الاسلام عبدالله زاده در ادامه سخنان خود در خطبه های نماز جمعه رشت ضمن ابراز تاسف از حادثه آتش سوزی در ساختمان پلاسکو تهران بیان داشت: در این حادثه جمعی از آتش نشانان کشورمان به شهادت رسیدند، فداکارانی که جانشان را برای نجات جان و مال مردم از دست دادند.
 
وی با اشاره به اظهار همدردی مردم با خانواده های حادثه دیدگان خاطرنشان کرد: مردم با صف کشیدن در پایگاه های انتقال خون ، نوعدوستی و همدردی شان را نشان دادند.
امام جمعه موقت رشت با اشاره به در پیش بودن دهه فجر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی هدیه و ارمغانی است که به دست ما رسید و باید قدردان آن باشیم.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از جمله هشت هزار شهید استان گیلان و مدافعان حرم اظهار داشت: کشور ما به برکت این انقلاب و خون شهیدان، علیرغم شیطنت های دشمنان، از امنیت بالایی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار