کد خبر: ۳۶۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 25 January 2017
دیناروندهمچنین بحث آموزش را مشکل مهمی دانست که ورزش لرستان از آن رنج می برد و گفت: طی دو تا سه سال اخیر به این موضوع توجه شده است و مربی های خوبی در سطح استان و حتی کشور داریم.
 
فرهاد دیناروند معاونت اداره کل ورزش و جوانان لرستان موضوع نظارت بر باشگاه ها در سطح شهرستانها را موضوعی برشمرد که باید به آن توجه جدی شود ویادآورشد: باشگاه های فاقد مجوز بیلیارد و بولینگ در سطح لرستان باید شناسایی شوند.
 
وی که در مراسم معارفه نائب رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب افزود:با توجه به استفاده از ظرفیت خیرین و علاقمندان به این رشته ورزشی وهمکاری کارکنان هیئت بولینگ و بیلیارد فعالیتهای منظمی در سامانه این هیئت به وجود آمده و شاهد جهش  خوبی در این حوزه بوده ایم.
 
دیناروند تصریح کرد:  توجه جدی به ورزشکاران سازمان یافته و بیمه ورزشی واختصاص بودجه به حوزه بیلیارد و بولینگ است موضوعاتی است که باید به آنها توجه جدی شود.
 
وی خاطر نشان کرد: در راستای همگام کردن ادارات شهرستان برای توسعه این حوزه و همچنین رفع چالش های این دو ورزش  آمادگی کامل داریم.
 
دیناروندهمچنین بحث آموزش را  مشکل مهمی دانست که  ورزش لرستان از آن رنج می برد و گفت: طی دو تا سه سال اخیر به این موضوع  توجه شده است و مربی های خوبی در سطح استان و حتی کشور داریم.
 
وی با بیان اینکه  شاخص قابل قبولی در این حوزه وجود ندارد افزود: با برنامه ریزی های خوبی که شده و همچنین با تأسی از آموزش ها، کلاس های خوبی برگزار شده است  اما این کلاس ها باید تداوم یابد و اداره کل ورزش وجوانان هم در برگزاری این کلاس ها کمک خواهد کرد.
 
معاونت ورزشی اداره کل ورزش وجوانان لرستان گفت:در همه مسابقاتی که هیئت بیلیارد و بولینگ بر اساس تقویم فدراسیون در بحث تیم ملی برگزار خواهد کرد، ورزش و جوانان ۳۳ درصد هزینه ها را تقبل خواهد کرد.
 
فرهاد دینارونددر خاتمه با اشاره به فعالیت های تیم لیگ برتر پارس اندیش  بیان داشت:با توجه به فعالیت های خوب این تیم در سطح خرم آبادنظر مساعدی در مورد این تیم وجودداشته آنچنانکه حضور فعال ورزشکاران در این تیم نشانگرامیدواری به توسعه این ورزش در لرستان  است.
 
 
برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار