کد خبر: ۳۶۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 27 January 2017

از شب گذشته تاکنون بارش برف همراه با کولاک در شهرستان دلفان شروع شده و هم اکنون نیز ادامه دارد که باعث سفید پوش شدن تمام مناطق این شهرستان شد.

فرماندار دلفان از مسدود بودن تمام محورهای روستایی شهرستان خبر داد و گفت: بعلت بارش برف همراه با کولاک تمام محورهای روستایی مسدود هستند و محورهای اصلی باز ولی به علت لغزندگی تردد به کندی صورت می‌گیرد.

جعفر طولابی ادامه داد: از اولین ساعات بارش برف اکیپ‌های راهداری در گردنه‌های گاماسیاب و گشور جهت بازگشایی این دو گردنه مستقر شده‌اند و هم اکنون هم برف‌روبی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در سطح شهر نورآباد نیروهای شهرداری درحال پاک‌سازی معابر و خیابان‌ها هستند.

فرماندار دلفان گفت: ارتفاع برف در مناطق شهری و روستایی بیش از 50 سانتیمتر و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بیش از یک متر است.

طولابی افزود: بارش برف همراه با کولاک باعث قطعی برق سطح شهر و خیلی ازمناطق روستایی شد، ولی با تلاش نیروهای اداره برق هم اکنون برق سطح شهر وصل شده و برق مناطق روستایی هم به‌زودی وصل می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: در همین خصوص جلسه مدیریت بحران شهرستان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های عضو ستاد بحران استان ظهر امروز در فرمانداری دلفان برگزار می‌شود و تصمیم‌های برای رفع مشکل آنها گرفته می‌شود.

فرماندار دلفان عنوان کرد:از همان ابتدای بارش برف استاندار لرستان دستور به‌کارگیری تمام وسایل مورد نیاز را صادر کردند و همچنین از ماشین‌آلات کارگاه سد تاج امیر جهت بازگشایی محورهای روستایی استفاده می‌شود.

طولابی در پایان گفت: به علت افت دما و لغزنده بودن جاده‌ها به تمامی رانندگان توصیه می‌شود، به زنجیر چرخ و سایل گرمایشی مجهز باشند و از انجام سفرهای غیر‌ضروری خودداری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار