کد خبر: ۳۶۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 28 January 2017

سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه لرستان گفت:جان  ۵۰ مسافر گرفتار در برف این استان توسط نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای نجات یافتند.

سرهنگ مرتضی چغلوند افزود:مسافران گرفتار در برف به راهدار خانه های  (زاغه) و (رازان)و مساجد بین راهی اسکان و عملیات کمک رسانی و امداد به آنها به موقع انجام شد.

وی با اشاره به افزایش تیم های گشت در محور های برفگیر و گردنه های کوهستانی تصریح کرد: در پی بارش باران و برف در استان، اتخاذ تمهیدات ترافیکی، افزایش تیم های گشت در کل محور ها به منظور همکاری با اکیپ های راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای برف روبی و جلوگیری از هرگونه انسداد احتمالی، تردد در محور های استان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

چغلوندافزود: با توجه به حجم سنگین بارش برف و باران از دیروز و همچنین شب گذشته  از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ به محور های کوهستانی و برف گیر جلوگیری شد.

این مقام انتظامی استان لرستان بیان داشت:  در حال حاضر تردد در نقاط کوهستانی و گردنه های برف گیر  زاغه، رازان، زالیان و گردنه گشور به علت مه گرفتگی، با  محدودیت دید ایجاد شده که به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر ها  تردد کنند.

سرهنگ چغلوند خاطر نشان ساخت:  شهروندان از مسافرت های غیر ضروری خودداری کنند.

خبرگزاری برنا لرستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار