کد خبر: ۳۶۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹ 28 January 2017

محمد کرمی  به آخرین اقدامات این سازمان در زمینه امداد و نجات جاده‌ای پایگاه‌های این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: در پی اعلام سازمان هواشناسی و آماده‌باش مرکز کنترل سازمان هلال‌احمر در خصوص بارندگی‌های اخیر این شهرستان اکیپ‌های مستقر در گردنه زالیان، اشترینان و سلمان به حالت آماده‌باش درامدند.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات سازمان هلال‌احمر بروجرد در سه پایگاه امداد جاده‌ای این شهرستان اقداماتی در راستای پیشگیری از وقوع برخی حوادث وامداد و نجات انجام دادند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده توسط جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای بیان کرد: پشتیبانی، افزایش و تقویت تعداد نجات گران پایگاه زالیان و تیم واکنش سریع این پایگاه از 15 به 30 نفر، هماهنگی با حسینیه‌ها در سطح شهر و طول مسیر محور بروجرد به اراک و بروجرد به اشترینان و آماده‌سازی درمجموع پنج حسینیه جهت اسکان اضطراری مسافران گرفتارشده در برف  و تقویت دپوی اسکان اضطراری این پایگاه از اقدامات 24 ساعت گذشته این جمعیت بوده است.

وی اضافه کرد: در پی گشت زنی‌های انجام‌شده در طول مدت شبانه‌روز گذشته 45 خودرو گرفتارشده در برف توسط نیروهای امداد و نجات سازمان هلال‌احمر این شهرستان در گردنه‌های برف‌گیر و در محورهای مواصلاتی بروجرد به اراک و بروجرد به خرم‌آباد و بیرانشهر رهاسازی شده است.

کرمی با اشاره به  اسکان اضطراری 110 نفر در پایگاه زالیان در شب گذشته گفت: شب گذشته سه خودرو براثر لغزندگی محورهای مواصلاتی این شهرستان واژگون شدند که این حادثه منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد که یکی از این مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا و سه مصدوم دیگر برای درمان با آمبولانس به بیمارستان چمران بروجرد منتقل شدند.

به گفته وی توزیع انواع اقلام غذایی در میان مسافران اسکان داده‌شده در پایگاه زالیان و کمک به مسافران گرفتارشده در برف و بوران منطقه از دیگر امدادرسانی‌های جمعیت هلال‌احمر بروجرد بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار