کد خبر: ۳۶۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹ 29 January 2017

کنگره استانی خانه کارگر تشکیلات استان لرستان با حضور  حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان، مدیر درمان تأمین اجتماعی، دبیر اجرایی خانه کارگر استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در خرم‌آباد برگزار شد.

در این کنگره  که در سالن همایش تأمین اجتماعی شعبه دو خرم‌آباد برگزار شد، انتخابات خانه کارگری استان لرستان نیز برگزار شد.

حسن نجفوند دبیر اجرایی کنگره استانی خانه کارگر در این جلسه تشکیلات خانه کارگر را یک تشکیلات کاملا صنفی دانست و اظهار داشت: این تشکیلات به دید و نگاه صیانت از کار فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: تشکل خانه کارگر از اوایل انقلاب فعالیت خود را آغاز کرده و در تمام عرصه‌های  سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضور فعالی داشته است.

دبیر اجرایی کنگره استانی خانه کارگر عنوان کرد: در استان لرستان تشکیلات استانی و یک تشکیلات  در شهرستان بروجرد داریم اما علی رغم اینکه خانه کارگر تشکیلات صنفی است اما به دلیل اساسنامه صیانت از نیروی کار هدف اصلی است بدین معنا که شخصیت حقیقی و حقوقی و حقوقی که قانون  اساسی و قانون‌گذاران نظام جمهوری اسلامی برای قانون‌گذاران در نظر گرفته است رعایت شود.

وی بیان کرد: تشکل کارگری از صندوق مادی جامعه کارگری (صندوق سازمان تأمین اجتماعی) در بعد اداری و درمان صیانت می‌کند.

نجفوند گفت: اخیر برخی اظهار نظر می‌کنند که تجمیع درمان شود اما خانه کارگر تشکیلات به عنوان یکی از تشکل‌های حامی جامعه کارگری مخالفت‌های خود را در این زمینه اعلام کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار