کد خبر: ۳۷۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 31 January 2017

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی با تصمیم هیأت رئیسه مجلس مجددا به کمیسیون عمران مجلس ارجاع شد.

بهروز نعمتی  کرد: در جلسه امروز سه شنبه هیأت رئیسه، نامه وزیر راه به رئیس‌جمهور و مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه کمیسیون عمران دعوت کتبی از وزیر راه برای بررسی استیضاح ایشان نداشته مقرر شد آقای رنجبرزاده که مسئول استیضاح در هیأت رئیسه است با رئیس کمیسیون عمران صحبت کند تا مجددا این کمیسیون با حضور وزیر و استیضاح کنندگان تشکیل جلسه دهد.

وی افزود:  در صورتی که در جلسه کمیسیون عمران با حضور آقای آخوندی، استیضاح کنندگان از پاسخ های وزیر قانع شوند موضوع استیضاح منتفی خواهد شد اما در صورت اصرار آن‌ها طرح استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

نعمتی یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد وزیر کشور و شهردار تهران و کمیسیون عمران مجلس ساعت 10:30 صبح فردا(چهارشنبه) گزارش خود را در پی حادثه پلاسکو در صحن علنی به نمایندگان ارائه کنند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اضافه کرد:‌ باتوجه به استمهال 10 روزه شورای نگهبان برای بررسی ایرادات لایحه برنامه ششم مقرر شد که پنج شنبه آینده و یا شنبه 23 بهمن کمیسیون تلفیق برنامه ششم برای رفع ایرادات شورای نگهبان تشکیل جلسه دهد تا مجلس در جلسه علنی یکشنبه 24 بهمن ماه لایحه برنامه ششم را برای رفع ا یرادات شورای نگهبان اصلاح کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار