کد خبر: ۳۷۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 02 February 2017
از جمله این طرح ها، 35 طرح مخابراتی در دورود است که شامل نصب 14 سایت 4G، نصب 6 سایت 3G، تعویض و ارتقای 14 سایت 2G و افزایش پهنای باند مراکز به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان شهرستان دورود می باشند.
برای بهره برداری از این طرح ها اعتباری افزون بر 66 میلیارد ریال هزینه شده است و با اجرای این طرح ها مشترکان همراه اول در شهرستان دورود با تعویض سیم کارت خود به سیم کارت usim می توانند از اینترنت 4G با کیفیت و سرعت بالا استفاده کنند.
هم اکنون 789 سایت برای پوشش اینترنت در لرستان فعال است و یک میلیون و 414 هزار و 387 خط تلفن همراه اعتباری و دائمی، 449 هزار و 818 مشترک تلفن ثابت و 57 هزار و 225 خط ADSL وجود دارد.
همچنین در سومین روز از ایام دهه فجر سه طرح مختلف شامل یک طرح صنعتی سنگبری و 2 طرح عمرانی و شهری در شهرستان بروجرد به بهره برداری رسید.
با راه اندازی طرح صنعتی سنگبری بروجرد سالانه یک هزار و680 تن انواع سنگ مرمره و گوهره تولید و روانه بازار مصرف خواهد شد که این واحد صنعتی با سرمایه گذاری 6هزار و 500میلیون ریالی و بدون استفاده از تسهیلات بانکی راه اندازی شده و زمینه اشتغال 6 نفر ازجویندگان کار در شهرستان بروجرد را نیز فراهم کرده است. 
این واحد سنگبری در زمینی به مساحت چهارهزارمتر و زیربنای 900مترمربع احداث شده و هم اکنون تعداد واحدهای سنگبری بروجرد به 127 واحد رسیده است.
همچنین در سومین روز از ایام دهه فجر ، 2 طرح عمرانی و شهری شامل بوستان مدافعین حرم و مجتمع فرهنگی ورزشی چند منظوره کوثر بروجرد بهره برداری شد که عملیات احداث بوستان مدافعان حرم در زمینی به مساحت هفت هزار و 500 مترمربع درمنطقه نیاوران بروجرد با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال احداث شده است. 
مجتمع ورزشی چند منظوره کوثر نیز در زمینی به مساحت 600 مترمربع به صورت سوله احداث شده و برای ساخت این سوله ورزشی در مجموع با احتساب زمین آن حدود 14میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار