کد خبر: ۳۷۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴ 03 February 2017
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سلسله گفت: 2 نفر از صیادان شکار سهره های طلایی در شهرستان سلسله با همکاری پاسگاه انتظامی فیروزآباد به دام افتادند.

طاهر فتح الهی افزود: از این متخلفان چهارقطعه سهره طلایی، 2 عدد قفس و یک رشته تور زنده گیری کشف و ضبط شد.وی با اشاره به غیربومی بودن متخلفان، اظهار داشت: متخلفان پس از اخذ جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست و تشکیل پرونده جهت طی مراحل قضایی به دادگستری شهرستان سلسله معرفی شدند.
فتح الهی با بیان اینکه متخلفان با دستور قضایی بازداشت شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به برودت هوا و برفی بودن تمامی مناطق شهرستان، امکان دارد که برخی از حیوانات حیات وحش به روستاها و اماکن مسکونی نزدیک شوند لذا از شهروندان درخواست می شود که با آن ها مهربان باشند و از صدمه زدن به این حیوانات بی پناه بپرهیزند. 
وی افزود: از تمامی شهروندان شهرستان درخواست می شود هرگونه تخلف زیست محیطی را نیز با شماره1540 به اداره محیط زیست اطلاع رسانی کنند. 
شهرستان سلسله با 75هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای استان لرستان است که مرکز آن شهر الشتر است.این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار