کد خبر: ۳۷۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶ 04 February 2017

شمارش معکوس برای برکناری مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان آغاز شد.

 

 مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: با توجه به عملکرد بسیار ضعیف مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان و با عنایت به هماهنگی‌های صورت گرفته با مدیرعامل این بانک، تا پایان بهمن شاهد برکناری این شخص خواهیم بود.

 

بازوند ادامه داد: متاسفانه عملکرد مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در لرستان باعث شده که در بحث پرداخت تسهیلات اشتغال، رتبه 30 کشور را داشته باشیم که این امر اصلاً پذیرفتنی نیست و این فرد باید برکنار شود.

 

 

استاندار لرستان در پاسخ به سوال خبرنگار خرم‌آباد فردا مبنی بر اینکه درست است شخصی به نام " آبسری" قرار است به عنوان مدیر شعب این بانک در لرستان معرفی شود، تصریح کرد: ما طی نامه ای، گزینه خود را برای تصدی مدیریت این بانک در استان معرفی کردیم، مدیران بانک اعلام کردند که بهتر است فرد جایگزین از میان نیروهای این بانک انتخاب شود اما ما هنوز بر روی انتصاب گزینه مورد نظر خود اصرار داریم و امیدواریم تا پایان بهمن ماه، گزینه مورد نظر ما به عنوان جایگزین معرفی شود.

 

مهندس بازوند افزود: طبق هماهنگی صورت گرفته با آقای دکتر اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران مقرر شد تا پایان بهمن ماه، در یک جلسه مشترک، موضوع مدیر شعب جدید این بانک در لرستان تعیین تکلیف شود.


منبع/خرم‌آباد فردا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار