نماینده الیگودرز:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به خلاء قانونی در خصوص مدیریت بحران گفت که لایحه دولت درباره مدیریت بحران سریعا در دستور کار مجلس قرار گیرد
کد خبر: ۳۷۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶ 05 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان"حمد خدابخشی اظهار کرد: مهلت اجرای آزمایشی قانون مدیریت بحران که از سال 87 آغاز شده بود، سال 92 به پایان رسید و با تمدید یک ساله آن عملا از پایان سال 93 در این زمینه خلاء قانونی وجود دارد و ما دو سال است که با این مشکل مواجه هستیم و حالا باید این خلاء قانونی را برطرف کنیم. در این زمینه لازم است لایحه دولت هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد تا شاهد وجود چنین خلاء قانونی نباشیم.

نماینده مردم الیگودرز با اشاره به جمعیت 15 میلیونی شهر تهران و قرار گرفتن آن روی گسل‌های زلزله اظهار کرد: علیرغم اینکه مدیریت بحران شهر تهران متولی ندارد، اقدامات خوبی در مدیریت بحران تهران توسط شهرداری صورت گرفته است اما به هر حال لازم است در خصوص مدیریت بحران شهر تهران اقدام ‌ویژه‌ای انجام شود. ما در برنامه ششم احکام خوبی را در این زمینه از جمله بافت‌های فرسوده پیش بینی کردیم و باید اعتبارات و امکانات مورد نیاز برای مدیریت بحران نیز در اختیار تهران و سایر شهرها قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر ضرورت انتقال پایتخت سیاسی کشور گفت: لازم است مکان‌یابی مناسبی در این زمینه و براساس شاخص‌ها و معیارها انجام شود، چرا که در غیر این صورت اگر حادثه‌ای در تهران رخ دهد مدیریت آن سخت و دشوار خواهد بود. همچنان که ما در مقیاس کوچک پلاسکو را تجربه کردیم و باید برای حوادث بزرگتر فکر اساسی‌تری کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار