امام جمعه شهرستان الشتر"
زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه آموزش و پرورش است و همه باید با تعامل و همدلی در راستای توسعه کشور گام بردارند .
کد خبر: ۳۷۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵ 06 February 2017
امام جمعه شهرستان الشتر در دیدار سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت : همه دستگاهها به نوعی خود را مدیون آموزش و پرورش می دانند . 
حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی افزود : در حوزه فرهنگ و اندیشه باید کار اصیل و ریشه دار فرهنگی انجام شود تا از آسیب های اجتماعی کاسته شود .
به گزارش خبرگزاری تابناک لرستان؛ وی در این دیدار که فرماندار الشتر و جمعی از کارکنان ستادی آموزش و پرورش استان و شهرستان الشتر نیز حضور داشتند ، تصریح کرد : سلامت و توفیق جامعه  متضمن سلامت و هدایت آموزش و پرورش است. 
حجت الاسلام موسوی در ادامه تاکید کرد :  آموزش و پرورش رکن است و باید از فرصت های پیش رو در این حوزه به دقت استفاده کرد .  
وی  بر این نکته تاکید کرد که دستگاه تعلیم و تربیت باید به آموزش و پرورش به صورت توامان توجه کند و در کنار آموزش فعالیت های تربیتی را با حساسیت و دقت دنبال کند .    

همه دستگاهها خود را مدیون آموزش و پرورش می دانند
 
 امام جمعه شهرستان الشتر تاکید کرد : باید مشکلات و آسیب ها را جدی گرفت و برای رفع آنها برنامه ریزی کرد . 
 حجت الاسلام و المسلمین  موسوی  در ادامه سخنان خود تاکید کرد :  این انقلاب   آسان به دست نیامده و همه وظیفه داریم تا با توجه به آرمان ها ی انقلاب نسلی را تربیت کنیم که به این آرمان ها اعتقاد و باور داشته باشند .  
فرماندار شهرستان الشتر هم به نقش و جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت :  زیر بنای توسعه و پیشرفت جامعه آموزش و پرورش است و همه باید با تعامل و همدلی در راستای توسعه کشور گام بردارند .
 سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان هم  توسعه مشارکت و تعامل را یکی از سیاست های جدی دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت : آموزش و پرورش اگر بخواهد به رسالت های خود عمل کند ، باید به تعامل با سایر دستگاهها همت گمارد و از تمام ظرفیت ها برای دستیابی به اهداف خود استفاده کند .
  خدانظر دریکوند افزود : دستگاه تعلیم و تربیت تلاش می کند تا بستری را فراهم کند تا از فکر و اندیشه صاحبان خرد بهره برد . 



همه دستگاهها خود را مدیون آموزش و پرورش می دانند
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار