خیلی‌ها دوست دارند بگویند ما محرومیم؛ اما این لفظ برازنده ما نیست و همان افراد، خود انسان‌های محرومی هستند. شاید بتوان گفت کمتر توسعه یافته‌ایم اما هرگز محروم نیستیم.
کد خبر: ۳۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 08 February 2017
 
 استاندار با بیان اینکه لرستان استانی با ظرفیت‌های بالقوه‌ای است، گفت: باید از این پتانسیل‌ها و نعمت‌ها استفاده   کرد و اگر هم اکنون نتوانسته‌ایم از آنها بهره ببریم مقصر ما مدیران هستیم چراکه نتوانسته‌ایم مدیریت خوبی داشته باشیم.    

     هوشنگ بازوند استاندار لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان که دیروز برگزار شد؛ اظهار نمود: در طول عمر این دولت سه سد در کمتر از سه سال ساخته شد و یک مورد نیز شروع و دو سد متوقف شده معشوره و بختیاری موافقت اجرایی شدن آنها را گرفتیم.

حرف های آبکی جناب استاندار لرستان
   استاندار لرستان ابراز داشت؛ لرستان استانی ثروتمند است؛ خدا ثروت‌های زیادی به لرستان عطا نموده است، خیلی‌ها دوست دارند بگویند ما محرومیم؛ اما این لفظ برازنده ما نیست و همان افراد، خود انسان‌های محرومی هستند. شاید بتوان گفت کمتر توسعه یافته‌ایم اما هرگز محروم نیستیم.
     بازوند تصریح کرد: ثروت‌های بزرگی داریم اما نتوانسته‌ایم مردم را روی آنها جمع کنیم و آنها را روی نداشته‌ها تجمیع کرده‌ایم. آب هم یکی از این ثروت‌هاست که می‌تواند در ایجاد ثروت و اشتغال نقش بسزایی داشته باشد.
    استاندار لرستان از وجود 2500 کیلومتر رودخانه و آب‌راهه در استان خبر داد و گفت: در طول برنامه ششم توسعه نیازمند 1000 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هستیم. آنچه که مسلم است این است که علیرغم تولید آب برای تأمین آب خیلی از سرمایه‌گذاران در استان با مشکل روبرو هستیم.

  بازوند اظهار کرد: در حال حاضر سومین مجوز سرم‌سازی در استان داده شده استم که به خاطر وجود آب در استان این مجوز صادر شده است، باید در تخصیص آب به استان تجدیدنظر شود.

    وی با اشاره به اینکه تنها استانی بودیم که نیروگاه برق نداشتیم، افزود: هم اکنون پروژه تولید 2000 مگاوات برق به استان داده شده که 1000 مگاوات توسط دولت، 500 مگاوات بنیاد مستضعفین و 500 مگاوات در بروجرد توسط بخش خصوصی قرار است ایجاد شود. همه این اقدامات در دولت روحانی بوده اما چون عقب‌ماندگی‌های زیادی داشته‌ایم مردم از ما توقعات بیشتری دازند.

   وی یادآور شد: سد بختیاری نیز برای اجرایی شدن بیش از 500 میلیارد تومان پول می‌خواهد که قرار است از محل فاینانس تأمین شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار