استقلال؛ آزادی یک دستاورد یا شعار؟ در کرسی آزاد اندیشی با حضور فرماندار و امام جمعه و جمعی از دانشجویان و اساتید مورد نقد قرار گرفت.
کد خبر: ۳۷۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 08 February 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک؛ در دانشگاه پیام نور الشتر؛ کرسی آزاداندیشی امروز راس ساعت 11 و با یک ساعت تأخیر برگزار گردید. در این جلسه امام جمعه و فرماندار شهرستان سلسله به ذکر نکاتی در مورد انقلاب و شعار استقلال؛ آزادی پرداختند.
      بخش دوم برنامه به پرسش های مطرح شده توسط دانشجویان اختصاص یافت که خانم حسنوند به عنوان خبرنگار افتخاری تابناک لرستان و دانشجوی این دانشگاه در مورد نسبت استقلال و اقتصاد پویا خواستار توضیح فرماندار شهرستان در مورد عملکرد دولت تدبیر و امید در طول سال جاری در حوزه شهرستان شد و خبرنگار تابناک از آقای موسوی در مورد چالش های فرهنگی شهرستان و نسبت آن با بسترهای آزادی بخش طرح سوال نمودند.

     در این جلسه سایر دانشجویان و برخی از اساتید به ذکر نقطه نظرات خود در مورد شرایط ملی و منطقه پرداختند که در ادامه منجر به شکل گیری چالش هایی میان افراد مختلف حاضر در جلسه گردید و فضا برای دقایقی به محل طرح دیدگاه های مختلف و گاه مخالف تبدیل شد به گونه ای که فرماندار به پر باری و چالش برانگیز بودن مباحث مطرح شده در جلسه اذعان داشتند.

    امام جمعه؛ ضمن بیان دیدگاهای خود در مورد موضوعات مختلف شهرستان ابراز داشتند مهمترین رسالت ما در جبهه فرهنگی حفظ دیواره یا خاکریز فرهنگی است که از مصادیق آن می توان در شرایط محلی احترام به بزرگان را نام برد..ایشان در بخشی دیگر از صحبت هایشان بیان کردند؛ اینجا قومیت ها و داشتن اصالت مهمترین مشخصه شهرها می باشد و نمی شود فرهنگ حاکم مرکزی را به اینجا ترزیق نمود. حجت اسلام و المسلمین موسوی ضمن بیان کمبود خیر در شهرستان ابراز امیدواری کردند روزی شاهد برطرف شدن این نقیصه باشیم.

   مهندس فلاح نژاد در پاسخ به نقد یکی از دانشجویان گفتند: کمبود خیر در تمام زمینه ها مشاهده می شود به گونه ای که در دفتر کار بنده به ندرت شاهد حضور این دوستان بوده ایم.

 امام جمعه در پاسخ به دانشجویی که معتقد بود ایران در موضوع برجام بیش از آنکه چیزی به دست بیاورد از دست داده است گفتند: در موضوع برجام مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده اعتماد داشتند و ایشان به آقای دکتر صالحی فرموداند که من شما را در مسائل هسته ای امین می دانم. در این سند بالاخره ما چیزهایی را از دست دادیم و چیزهایی را هم بدست آوردیم.   
 در قسمت پایانی؛ فرماندار شهرستان نیز بر اثبات حق هسته ای کشور به روش دیپلماتیک اشاره داشتند و برجام را مثبت ارزیابی نمودند. 

 برگزاری کرسی آزاد اندیشی در پیام نور

برگزاری کرسی آزاد اندیشی در پیام نور
برگزاری کرسی آزاد اندیشی در پیام نور
برگزاری کرسی آزاد اندیشی در پیام نور
برگزاری کرسی آزاد اندیشی در پیام نور

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
با تشکر از خانم حسنوند بابت این مصاحبه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار