عبدیان: به پاسداشت نقش دانشگاه و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی؛ مراکز علمی شهرستان اقدام به بر پایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی نمودند.
کد خبر: ۳۷۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 10 February 2017


عبدیان مدیر فرهنگی-اجتماعی دانشگاه پیام نور مرکز الشتر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار خبرگزاری تابناک لرستان گفتند: به پاسداشت نقش دانشگاه و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی؛  دانشگاه پیام نور با مشارکت سایر مراکز علمی شهرستان و همچنین کمک بسیج دانشجویی اقدام به بر پایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی در مسیر راهپیمایی نمودند.  
 وی اضافه نمودند:  با حضور خود و بر پایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از راهپیمایان نشان دادیم که دانشگاهیان در همه صحنه های انقلاب در کنار مردم بوده و آماده خدمت به هموطنان و پیروی از ولایت مطلقه فقیه هستند.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور ابراز کردند: نوزدهم بهمن رهبر انقلاب در بیاناتی فرمودند روز ۲۲ بهمن مردم جواب یاوه گویی های آمریکا را پاسخ می دهند. در پاسخ به ندای رهبری؛ مردم عزیز و همیشه در صحنه ایران، مخصوصاً مردم خونگرم شهرستان سلسله اثبات کرده اند که گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب دارند و امسال نیز، بار دیگر با حضور پر شور خود خاری بودند در چشم یاوه گویان و در رأس آنها آمریکا و رئیس جمهور وقیح آن.  


عبدیان ضمن تشکر از مشارکت مراکز علمی شهرستان و دانشجویان گفتند: در بر پایی این ایستگاه صلواتی دانشگاه پیام نور مرکز الشتر، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز الشتر، دانشگاه علمی کاربردی، مرکز آموزش عالی الشتر و بسیج دانشجویی شهرستان همکاری نمودند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار