پس‌گیری و برگشت شرکت پارسیلون به دولت کار آسانی نبود در این راستا کنسرسیومی تشکیل شد و به آنان تأکید کردیم طلب کارگران این شرکت پرداخت شود.
کد خبر: ۳۷۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 15 February 2017
 
بازوند در حاشیه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از 16 سال بازپس‌گیری و برگشت شرکت پارسیلون به دولت کار آسانی نبود در این راستا کنسرسیومی تشکیل شد و به آنان تأکید کردیم طلب کارگران این شرکت پرداخت شود.

وی ادامه داد: هنگامی که شرکت پارسیلون به بخش خصوصی واگذار شد تعداد کارگران و کارکنان آن 1500 نفر بوده و این در حالیست که امروز کمتر از 120 نفر کارگر دارد.

وی اضافه کرد: بنا بوده از امروز طلب کارگران شرکت پارسیلون که یک میلیارد و 300 میلیون تومان بوده پرداخت شود.

استاندار لرستان تأکید کرد: برای احیای این شرکت برنامه‌ای در ستاد تسهیل ملی کشور تصویب شد که شامل 6 تا 7 بند است و براساس آن برنامه زمان‌بندی برای احیای پارسیلون لحاظ شده و من نیز تأکید دارم این شرکت کل مطالبات پرسنل را پرداخت کند که فعلا مبلغی را برای پرداخت درنظر گرفته‌اند.

بازوند در ادامه با اشاره به میزان صادرات استان طی 10 ماه اخیر اظهار کرد: میزان صادرات استان 218 میلیون دلار بوده که در برنامه داریم رشد 12.5 درصدی نسبت به سال گذشته داشته باشد و تاکنون 201 میلیون دلار تحقق یافته است که نسبت به برنامه 93 درصد تحقق داشته‌ایم و تا پایان امسال 25 درصد برنامه محقق خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار