سازمان های مستقل نظام مهندسی در سالیان گذشته در مراکز استان ها وجود داشته است و این بی تدبیری سازمان نظام مهندسی را می رساند، که تا کنون نمی دانسته که در مراکز استان ها نظام مهندسی وجود داشته که کاندیدا اعلام کاندیداتوری کرده اند.
کد خبر: ۳۷۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 16 February 2017

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز پنج شنبه گفت: مقرر شده انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان فردا در گروه برق، معماری و عمران در تمامی سراسر کشور برگزار شود، اما متاسفانه امروز شنیده شده که دبیر سازمان نظام مهندسی کشور به سازمان نظام مهندسی استان ها اعلام کرده که در مراکز استان ها انتخابات برگزار نمی شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این اقدام سازمان نظام مهندسی خلاف قانون است، افزود: سازمان های مستقل نظام مهندسی در سالیان گذشته در مراکز استان ها وجود داشته است و این بی تدبیری سازمان نظام مهندسی را می رساند، که تا کنون نمی دانسته که در مراکز استان ها نظام مهندسی وجود داشته که کاندیدا اعلام کاندیداتوری کرده اند.

اقدام سازمان نظام مهندسی بوی سیاسی کاری می دهد

یوسف نژاد با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی دقیقا در شب انتخابات اعلام کرده که انتخابات در مراکز استان ها برگزار نمی شود، ادامه داد: بنده با استفاده از ابزار نظارتی مجلس و قوه قضاییه این اقدام سازمان نظام مهندسی که با هیچ قانون و مقرراتی سازگاری ندارد، پیگیری می کنم.

وی با بیان اینکه از این اقدام سازمان نظام مهندسی بوی سیاسی کاری به مشام می رسد، یادآور شد:دخالت مسائل سیاسی در مسائل تخصصی انتخابات سازمان نظام مهندسی به چشم می خورد و تشکلی که سابقه و عملکرد خوبی داشته نباید درگیر فعالیت های غیر تخصصی داشته باشد.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:دبیر سازمان نظام مهندسی باید دلایل قانونی خود برای این اقدام در شب انتخابات را شفاف کند.
منبع: خبرگزاری خانه ملت
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار