استاد هوشنگ آریانپور پس از تحمل و رنج بیماری داخلی در سحر گاه بیست و پنجم بهمن ماه ١٣٩٥ دیده از جهان فرو بست .
کد خبر: ۳۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 18 February 2017
صبح دیروز استاد "هوشنگ آریانپور " هنرمند پیشکسوت نمایش شهرستان دورود که سالها فعالیت مستمر هنری در کارنامه خود داشت به علت بیماری در سن ٦٥ سالگی دار فانی را وداع گفت.

استاد هوشنگ آریانپور پس از تحمل و رنج بیماری داخلی در سحر گاه بیست و پنجم بهمن ماه ١٣٩٥ دیده از جهان فرو بست .

استاد آریانپور از قشر فرهنگیان  و  یکی از  اساتید و بزرگان تئاتر شهرستان دورود و استان لرستان  بودند  که سالها ی متمادی زحمات فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر خصوصا آموزش و انتقال تجربه خود  به جوانان و خدمت به جامعه ارائه نمودند .

شادروان هوشنگ آریانپور، پیشکسوت هنر نمایش در رشته های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری بود که سالهای متمادی عمر خود را معطوف به جوانان و نوجوانان خطه لرستان و شهرستان دورود نمود پس از تحمل یک دوره بیماری بامداد امروز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار حق شتافت.

وی معلم بازنشسته آموزش و پروش دورود بود که با احساس تعلیم و تعلم وارد عرصه هنر خصوصا نمایش شد.

استاد آریانپور در کارنامه خود بیش از 10 نمایش را کارگردانی کرده و در جشنواره های متعدد شهرستان، استان و کشوری عناوینی را به خود اختصاص داده بود.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشنامه های متعددی را کارگردانی کرد و در چند نمایش به عنوان بازیگر به ایفای نقش پرداخت.   نمایشنامه های پس از انقلاب (معدنچیان، آسیابان، حماسه ای دیگر، وقتی که گرگ زوزه می کشد، دختر شاه پریان، نجوای دختر ترسا، سوسیوش، ضحاک مار دوش) بودند.


 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار