مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: درروستاهای این شهرستان حداقل 20 مدرسه کلنگی وجود دارد که بیش از 500 دانش آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند
کد خبر: ۳۸۰۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 19 February 2017

علیرضا افتخاری مدیر آموزش و پرورش پلدختر در جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان پلدختر اظهار داشت : کمبود فضای آموزشی و قدیمی ، فرسوده و کلنگی بودن برخی مدارس از مهم ترین مشکلات حوزه آموزش و پرورش این شهرستان است .

وی افزود:به علت کمبود فضای آموزشی در شهر پلدختر مدارس به صورت دو شیفته فعالیت دارند در صورتی که استاندارد فضای مدرسه باید یک شیفته و صبح دایر باشد .
وی با بیان این که در روستاهای شهرستان پلدختر کمبود فضای آموزشی وجود ندارد گفت: در روستاها مدارس فرسوده ، قدیمی و کلنگی هستند که یک معضل است متاسفانه مدارس خیلی از روستاها کمترین شرایط استاندارد را برای آموزش ندارند .
وی افزود: این مسئله علاوه بر کمک دولت و نوسازی مدارس استان توجه خیرین را می طلبد خیران مدرسه ساز شهرستان طی یکی ، دو سال اخیر با تلاش های صورت گرفته از طریق مجمع خیران استان لرستان یک آموزشگاه 6 کلاسه توسط فردی به نام خیرمندی ساخته و تحویل آموز و پرورش داده شد .
وی گفت: همچنین دبستان سه کلاسه روستای تیمور آباد توسط خیرین روستا و خانواده مرحوم حجت خدایی که زمین اهدا کردند و در ساخت دبستان مشارکت کردند ساخته و تحویل آموزش و پرورش پلدختر است .
افتخاری افزود: همچنین مدرسه شهدای تنگ فنی روستای سراب رجب با مشارکت مردم ساخته شده است .
مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: علاوه بر ساخت و سازهای انجام گرفته در روستای وره زرد توسط فردی به نام یعقوبی زمین برای ساخت مدرسه اهدا شده است

منبع: سایت خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار