یک سری کارها و اقدامات برای میزبانی تبریز در سال 2018 انجام شده است؛ اما برخی دستگاه‌ها هنوز توجیه نیستند که ماجرای تبریز 2018 از چه قرار است!
کد خبر: ۳۸۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱ 19 February 2017
به گزارش تابناک تبریز، همین چند جمله معاون استاندار بهترین توضیح ر مورد اتفاق مهمی بنام تبریز 2018 می تواند باشد . پورمهدی معاون عمرانی استاندار با صراحت هر چه تمامتر اوضاع آشفته برنامه ریزی برای رویداد مهم تبریز را بیان می کند. همچنانکه منتقدین مسئولین شهری تبریز بر این باورند که هیچ کدام از سه اقدام اساسی و الزامی برای میزبانی از گردشگران خارجی و داخلی انجام نپذیرفته است که هیچ، از طرفی با بحران مدیریتی نیز مواجهیم.
 
معاون امنیتی وسیاسی استاندار هم در این خصوص با انتقاد از دستگاه های اجرایی اظهار نمود دستگاه‌ها اقدامات روتین خود را به حساب تبریز ۲۰۱۸ نگذارند و با این تفاسیر آب پاکی را بر روی مجریان این برنامه مهم آتی در تبریز ریخت.
 
ناظران معتقدند برای استفاده از ظرفیت تبریز 2018 حداقل سه کار مهم بایستی انجام پذیرد.
 
1-آماده سازی زیرساخت هایی مانند هتل ها و اقامتگاه ها و..(تبلیغات جهانی و ..)2-بهینه سازی مراکز تفریحی و توریستی (مانند تسلط  به زبان های خارجی مهمان پذیران و رانندگان تاکسی و ..) 3- آماده سازی شرایط اجتماعی و زیرساخت های مشارکت مردمی و نهادهای عمومی و ngo ها و ..
این در حالی است که نه تنها شهرداری تا کنون برنامه منسجمی برای این میزبانی مهم تدارک ندیده بلکه وضعیت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز بالکل در هاله ای از ابهام قرار دارد.
 مدیرکل این اداره برکنار شده و معاون گردشگری نیز از کار تعلیق گردیده و هنوز ماه ها زمان خواهد برد تا  مدیریت این اداره ثبات لازم را بدست آورد.
 با این اوصاف تبریز 2018 در حال تبدیل شدن به ضد فرصتی برای این شهر و دیار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار