محمود صادقی نماینده تهران: رشد اقتصادی کشور براساس آمارهای صندوق بین‌المللی پول و سازمان تجارت جهانی هفت درصد بوده است که بدون احتساب درآمدنفت پنج درصد بوده است.
کد خبر: ۳۹۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 10 March 2017
دکتر محمود صادقی که دکترای حقوق دارد شامگاه چهارشنبه 18 اسفندماه به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در سالن اجتماعات ابن سینای بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد حضور یافت و در سخنرانی‌اش گفت:«در دولت قبل هفت قطعنامه علیه دولت ایران از طرف شورای امنیت سازمان ملل متحد صادر شد و پرونده ایران ذیل فصل هفتم قرار گرفته بود که هر آن احتمال جنگ علیه ایران می‌رفت ولی با روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، فضای  عقلانیت و آرامش به سیاست خارجی کشور بازگشت».
صادقی گفت:«مسکن مهر و پرداخت یارانه نیز کلی تورم و رکود در کشور ایجاد کرد».
وی خبر داد که جبران خسارت‌های دولت قبل نیاز به چند دوره کار و تلاش و کوشش دارد تا تازه به نقطه معقول یعنی دولت اصلاحات بازگردیم.
نماینده تهران ری و شمیرانات در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت:«آشفتگی مدیریتی در دوره احمدی‌نژاد به حدی بود که در دیوان محاسبات تا جایی که بنده اطلاع دارم در رابطه با فساد مالی لجام‌گسیخته‌ی دولت قبل، رأی قطعی، علیه دولت قبلی به خاطر 48 هزار میلیارد تومان تخلف صادر شده که 12 هزار میلیارد تومان آن، مربوط به شخص رئیس‌جمهور دولت قبل است».

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد:«کناره‌گیری دکتر عارف در انتخابات ریاست‌جمهوری خردادماه 92 نوعی درس اخلاق بود».
صادقی تصریح کرد که مهم‌ترین دستاورد دولت دکتر روحانی بازگردان کشور در همه عرصه‌ها به وضعیت عادی بود. وی گفت:«در دوره دولت قبلی کشور در وضعیت بحرانی و فوق‌العاده قرار گرفت».
از دستاوردهای اقتصادی مهم دولت تدبیر و امید را دکتر صادقی، کاهش شتاب نرخ تورم دانست.

وی توضیح داد:«رشد اقتصادی کشور براساس آمارهای صندوق بین‌المللی پول و سازمان تجارت جهانی هفت درصد بوده است که بدون احتساب درآمدنفت پنج درصد بوده است و این یک دستاورد اقتصادی مثبت برای کشور است».

دکتر محمود صادقی تأکید کرد:«اگر توافق هسته‌ای به دست نمی‌آمد حساب کنید اگر ترامپ روی کارمی‌آمد ایران با چه مشکلاتی روبه‌رو می‌شد؟ زیرا دولت ترامپ یک دولت دیوانه است».
صادقی گفت:«خروج از ایران‌هراسی از دیگر دستاوردهای مهم توافق هسته‌ای است».

نماینده مجلس توضیح داد:«در دولت قبل هر روز شاهد جنگ و دعوا بین قوه مجریه و قوه مقننه بودیم؛ الان چنین چالشی نداریم و ایجاد وفاق سیاسی از دستاوردهای دولت فعلی بوده است».
وی خبر داد که یکی از رویکردهای دولت قبل ایجاد اختلاف و انشقاق بین اصولگرایان بود! صادقی گفت گرایش‌های مختلف اصولگرا، اصلاح‌طلب در دولت دکتر روحانی حضور دارند که نشان می‌دهد معدل کار سیاسی دولت، اعتدال‌گرایی و خردگرایی است.

این حقوقدان، تشریح کرد:«نباید در استان لرستان بگویند در انتخابات دهم مجلس، هشت بر یک باخته‌ایم؛ چونکه رقابت انتخاباتی، یک رقابت عادلانه و برابر نبوده است».
محمود صادقی از شگرد مخالفان دولت پرده برداشت:«آنها با چند کاندیدا خواهند آمد تا در مناظره‌ها، دولت را تخریب کنند و البته اعتقاد ما این است که نتیجه‌ی معکوس خواهد داد».

صادقی گفت:«باید همه‌ی اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان کوشش کنند در انتخابات آتی از دکتر روحانی حمایت کنند تا برنامه‌های دولت در چهار سال بعد نیز تداوم بیاید و ثبات اقتصادی و رشد اقتصادی، ادامه داشته باشد».
گفتنی است در این برنامه، دکتر محمود صادقی به پرسش‌های دانشجویان در رابطه با سیاست روز کشور پاسخ داد. وی روز چهارشنبه 18 اسفندماه قبل از آنکه به سالن اجتماعات ابن سینای بیمارستان دولتی شهید رحیمی برود به سالن اجتماعات بانک صادرات خیابان ولیعصر (عج) خرم‌آباد رفت و در آنجا نیز در همایش یادبود آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی سخنرانی کرد.  آن برنامه را حزب اسلامی کار (استان لرستان) برگزار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار