معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: در 3 سال گذشته شاهد صدور مجوز برای 27 دفتر فرعی احزاب در لرستان هستیم.
کد خبر: ۳۹۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 16 March 2017
 حبیب‌الله خجسته پور در گردهمایی بانوان بخشدار، عضو شورا، دهیار و شاغل در استانداری و فرمانداری های لرستان که شامگاه دیروز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: امروزه بانوان ما توانایی خود را در همه‌ی عرصه‌های زندگی از جمله خانوادگی و اجتماعی ثابت کرده و این موضوع بر همگان واضح و مبرهن است.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ایجاد فضای باز و نشاط‌آور را آرمانی برای تمامی حاکمیت‌ها دانست و افزود: در طول دولت یازدهم با هدف‌گذاری استاندار در حوزه سیاسی در سال گذشته شاهد برگزاری 2 انتخابات با شکوه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بودیم که خوشبختانه بسیار سالم و رقابتی برگزار شد.


وی ادامه داد: در 3 سال گذشته شاهد برگزاری نشست‌های متعدد سیاسی هستیم و لرستان تنها استانی است که هیچ مراسم سخنرانی سیاسی لغو نشد که این موضوع نشان‌دهنده امنیت بالای این استان است.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه مجوز 27 دفتر فرعی احزاب صادر شده، افزود: یکی از راه‌هایی که مردم می‌توانند در فعالیت‌های سیاسی مشارکت کنند مشارکت در احزاب و تشکل‌های سیاسی است و به دنبال راه‌اندازی این دفاتر شور و نشاط سیاسی بر استان حاکم شده است.


خجسته‌پور ادامه داد: از عموم مردم برای شرکت در انتخابات آینده دعوت می‌شود، امروز و روز گذشته که فرایندهای انتخاباتی وارد فاز اجرا شده، لرستان در رتبه  3 استان برتر از نظر اجرای خوب و منظم قرار گرفت و این به دلیل پیگیری و رصد مدیران پرتلاش در خصوص انجام هر چه بهتر این برنامه‌ها بود.


این مسئول در ادامه با اشاره به وضعیت امنیت استان، افزود: سال 93 در مقایسه با سال 92 چهل درصد کاهش سرقت داشته، خوشبختانه این آمارها در سال جاری نشان‌دهنده کاهش 53 درصدی سرقت‌ها نسبت به سال 92 بوده است.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ادامه داد: امنیت بالا یکی از مولفه‌های جذب گردشگر بوده و شهر خرم‌آباد امسال به عنوان یکی از 7 شهر برتر گردشگری انتخاب شد و این موضوع نشان دهنده واقف بودن مردم سایر شهرها به امنیت بالای این استان و همچنین وجود تسهیلات گردشگری مناسب است.


خجسته‌پور با اشاره به فعالیت 300 انجمن مردم نهاد در استان، افزود: برای داشتن فضایی با نشاط اجتماعی نیازمند به سازمان‌های مردم نهاد هستیم و در طول 3 سال گذشته با افزایش 15 درصدی تعداد سازمان‌های مردم نهاد مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار