فرماندار بروجرد گفت: سهمیه میوه تنظیم بازار شهرستان بروجرد ۱۴۰ تن بوده که تاکنون ۱۱۰ تن در بازار توزیع شده است.
کد خبر: ۳۹۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 21 March 2017
علی کورانی فر فرماندار بروجرد امشب در جلسه ستاد خدمات سفر و ستاد انتخابات لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد به آمادگی شهرستان بروجرد برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرستان بروجرد در سه حوزه زیباسازی، معرفی ظرفیت‌ها و تمهیدات سفر اقداماتی خوبی انجام‌شده است.


وی افزود: شهرداری بروجرد علی‌رغم مشکلاتی که داشت کارهای خوبی در این بخش انجام داده است و اقداماتی نظیر نصب المان، بازسازی میادین، کاشت گل‌های تزئینی، اصلاح روشنایی کلیه معابر، رنگ‌آمیزی و تعمیر وسایل بازی پارک‌ها توسط شهرداری انجام گرفته است.


فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان بروجرد مشغول خدمت هستند، عنوان کرد: شهرداری بروجرد به‌صورت رایگان در ساعاتی از روز آشی بین مسافران توزیع می‌کند از طرفی با همکاری شهرداری به‌صورت موردی غذای رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.


وی به فعالیت گشت‌های نامحسوس بهداشت محیط در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امداد خودرو آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.


کورانی فر بیان کرد:  470 اثر تاریخی در شهرستان بروجرد آماده بازدید مسافران نوروزی است و همیاران گردشگری در این اماکن مستقر هستند تا توضیحات لازم را به مسافران ارائه دهند.


وی به آمادگی مدارس این شهرستان برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی انجام‌شده است تا بتوانیم از همه امکانات ورزشی و مکان‌های آموزشی خوابگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مسافران استفاده کنیم.


فرماندار بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام‌شده برای تنظیم بازار بروجرد اشاره کرد و افزود: سهمیه میوه شهرستان بروجرد 140 تن بود که تاکنون 110 تن آن توزیع‌شده و از 20 تن سیب نیز 18 تن توزیع‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار