مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد: جمع‌آوری و ساماندهی ۱۲۵ هزار سند دفاع مقدس در لرستان
کد خبر: ۳۹۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 26 March 2017
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به این‌که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی هفت سال گذشته حدود ۲۵ هزار سند را توانسته است بازسازی کند، گفت: در سال ۹۵ بیش‌از ۱۲۵ هزار سند را بازسازی و برای نگهداری در بایگانی آماده کرده‌ایم.


به گزارش تابناک لرستان به نقل از ایسنا یدالله دل‌آرام در جمع خبرنگاران در رابطه با جمع‌آوری اسناد دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی‌از فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جمع‌آوری و ساماندهی اسناد مربوط به دفاع مقدس است.


وی با اشاره به نقش لرستان در دوران دفاع مقدس، افزود: در  سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به‌خوبی عمل کرده است به‌طوری‌که در طی هفت سال گذشته حدود ۲۵ هزار سند را توانسته است بازسازی و در سامانه نگهداری کنیم.


دل‌ارام ادامه داد: در سال  ۹۵ بیش‌از ۱۲۵ هزار سند را بازسازی و برای نگهداری در بایگانی آماده کرده‌ایم.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان یادآورشد: این‌کار با همکاری و اقدام شایسته بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان صورت گرفته که واقعاً یک اقدام انقلابی و با مدیریت جهادی خاکی‌پور، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و با استفاده از امکانات استانی صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار