دبیرسی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان از بررسی 800 پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰ 29 March 2017
خیراله خیریی دبیرسی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش و پرورش لرستان از بررسی 800پرونده معلم برگزیده در مناطق و شهرستان‌های لرستان خبر داد.


خیراله خیریی با اعلام این خبرگفت: 221معلم برگزیده در سطوح مناطق و شهرستان ها ، استان و کشور تا پایان فروردین ماه معرفی خواهند شد .


وی افزود : معلمان برگزیده در هشت گروه آموزگار، معاون، مدیران، دبیر، دبیر تربیت بدنی، مشاور، مراقبین سلامت و مربی پرورشی ارزیابی می‌شوند.


خیرایی به  ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب معلمان برگزیده به مناطق و شهرستان‌های لرستان اشاره کرد و افزود : در این دوره با رویکرد بومی و منطقه‌ای و اولویت شایستگی‌های علمی، پژوهشی، حرفه‌ای و معرفتی ۲۰۰ معلم برگزیده شهرستانی و منطقه‌ای ، ۲۰ معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری  انتخاب و در هفته  بزرگداشت مقام معلم مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


خیرایی ادامه داد: کار تشکیل ستاد و بررسی پرونده‌های معلمان برگزیده در سطح مناطق و شهرستان ها تا 18فروردین ماه ادامه خواهد داشت و پس از تا 20فروردین ماه 20معلم برگزیده استانی مشخص خواهند شد . وی زمان بررسی و معرفی معلم برگزیده کشوری را 25فروردین ماه اعلام کرد و افزود : نهایتاً تا پایان فروردین ماه 221معلم برگزیده استان لرستان معرفی خواهند شد . خیرایی در ادامه  کار در آموزش و پرورش را یک نوع سرمایه گذاری   خواند وافزود: در قرن 21 کشورها به‌ واسطه ذخایر زیرزمینی‌ به‌ عنوان کشور برتر شناخته نمی‌شود بلکه در تولید دانش، مقالات و اختراعات است که کشورها با هم به  رقابت خواهند پرداخت .


دبیر سی و سومین ستاد بزرگداشت مقام معلم آموزش‌ و پرورش لرستان عنوان کرد: در چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز تأکید شده که ایران باید در سال 1404 مقام نخست تولید دانش خاورمیانه را داشته باشد.


خیرایی با عنوان اینکه ویژگی‌های تعلیم و تربیت در قرن 21 بر چهار ستون استوار است تصریح کرد: یادگیری برای چگونه یادگرفتن، یادگیری برای زیستن، یادگیری برای با هم زیستن و یادگیری برای عمل کردن چهارستون مهم تعلیم و تربیت است.


وی خاطرنشان کرد: در سی و سومین دوره انتخاب معلمان برگزیده ، معیارهای بومی و حرفه‌ای مدنظر قرار گرفته است که بر پایه روش‌های تدریس، دانش معرفتی ، روانشناسی تربیتی و فناوری آموزشی استوار است.


منبع: برنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار