با نتشار بیانیه؛
تابناک مرکزی: با انتشار بیانیه‌ای توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی «ستاد دانشجویی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی» در استان مرکزی با شعار "ایرانی با کرامت" اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۴۱۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷ 30 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی با انتشار بیانیه ای موجودیت «ستاد دانشجویی حامیان حجت‌الاسلام رئیسی» را در استان مرکزی با شعار "ایرانی با کرامت"  اعلام کردند.

در ابتدای این بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار سایت خبری تابناک مرکزی قرار گرفته است آمده است :

این روزها مردم و جوانان عزیز کشورمان با مشکلات عدیده ای همچون شرایط نامناسب اقتصادی، افزایش فسادهای مالی و اداری،‌ رشد شکاف طبقاتی و نرخ بیکاری و کاهش تولید و همچنین معضلات فرهنگی و اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند.

این بیانیه ادامه میدهد: از این رو نجات کشور از وضعیت موجود و تغییر آن به نفع مردم جهت دستیابی به کشوری دارای کرامت، نه با جناح بازی ها و دعواهای سیاسی کنونی بلکه با مدیریتی جهادی و دولتی دلسوز، مردمی و خدمتگزار تحقق می یابد که تمام توان خود را برای برطرف ساختن موارد یاد شده به کار بندد و در این مسیر شب از روز نشناسد و خدمت به ملّت را بالاترین موهبت و افتخار برای خود بداند.

طبق شناختی که از حجت الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی حاصل نموده ایم،‌ ایشان را شخصیتی فراجناحی و توانمند در زمینه تغییر وضع موجود یافته ایم و از همین رو پیش از حضور ایشان در عرصه انتخابات طی نامه ای با امضای هزاران نفر از دانشجویان این مرز و بوم،‌ خواهان ورود ایشان به فضای انتخابات شدیم و خوشبختانه در کمال سادگی و با نیت خالصانه خود پذیرای دعوتهای جوانان و دانشجویان شدند و این مهم، موجبات خرسندی و خوشنودی فرزندان ایران اسلامی را فراهم آورد و امید به بار نشستن هر چه بیشتر اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مختلف مردم را برای ما زنده کرد.

اینک ما دانشجویان دانشگاه های استان مرکزی در پی لبیک حجت الاسلام رئیسی به دعوت های یاد شده و اعلام موجودیت ستاد «حامیان دانشجویی حجت الاسلام رئیسی» در کشور وظیفه شرعی، اخلاقی و ملّی خویش را در همراهی ایشان یافته ایم و بر این اساس، موجودیّت این ستاد را در استان مرکزی با شعار "ایرانی با کرامت" اعلام می نماییم.

و لینصرنّ الله من ینصره

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار