معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه بوده است.
کد خبر: ۴۱۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰ 30 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ريیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت:کاروان سلامت با حضور در روستاهای منطقه محروم آجم بخش دیشموک 200 نفر را بصورت رایگان ویزیت کرد.
سیدعادل رهبریان گفت:ویزیت رایگان، ارائه دارو رایگان به ارزش 50میلیون ریال و اهدای بسته های مواد غذایی به ارزش 50میلیون ریال از جمله فعالیت هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر درروستاهای سراسیاب،تنگ اسیاب،دره زری ،پاتاوه ارائه شده است.
رهبریان ادامه داد : پزشکان و کارشناسان کاروان‌های سلامت هلال احمر کهگیلویه در راستای حمایت دولت تدبیر و امید از مناطق محروم ، فعالیت‌های مختلفی در بخش‌های پزشکی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان انجام می‌دهند.
این مسیول اظهارداشت : معاینه اهالی روستا توسط پزشکان عمومی، تجویز و تحویل دارو به صورت رایگان، ارائه آموزش‌های پزشکی در زمینه بیماری‌های فصلی از جمله برنامه‌ها و خدمات کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه بوده است.

وی گفت:در اعزام کاروان سلامت هلال احمر به روستاهای محروم بخش دیشموک دو نفر از پرسنل، یک پزشک، یک پرستار و پنج نفر از داوطلبان هلال احمر این شهرستان حضور داشته و به ارائه خدمات پرداخته‌اند.
رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد هدف از اجرای این طرح کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاهای محروم و ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان بوده است.
سیدعادل رهبریان از حمایت های جهانبین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و پوزش فرماندار کهگیلویه در زمینه اماده شدن شرایط برای اعزام این کاروان ها قدردانی نمود و گفت : جا دارد از کمک نماینده کهگیلویه در تهیه بسته های غذایی کاروان سلامت مردم آجم نیز تشکر کنم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار