تابناک مرکزی: زوجي كه در شهرستان فراهان اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي كردند در عمليات پليس دستگير شدند و از آن‌ها مقدار يك كيلوگرم ترياك كشف شد
کد خبر: ۴۱۶۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 30 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" صفرعلی روشنایی " فرماندهي انتظامي شهرستان فراهان در تشريح اين خبر به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در تحقيقاتي از فعالیت یک زوج در زمينه تهیه و توزيع مواد افیونی در این شهرستان با خبر شدند.

وي افزود: در روند تحقیقات پلیس محل فعاليت اين زوج شناسایی و زماني كه آن‌ها قصد ورود مواد مخدر به شهرستان را داشتند با  يک دستگاه سواری در محور اراک – فراهان دستگیر شدند .

این مقام انتظامی با اشاره به کشف یک کیلو گرم تریاک از خودروی متهمان  خاطر نشان کرد : هر دو متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ روشنایی در پايان با تاکید بر مقابله همه جانبه با معضل مواد مخدر و تشدید اقدامات انتظامی با تکیه بر اولویت های ناجا از همكاري صميمانه شهروندان در انجام مأموريت هاي مختلف پليس قدرداني كرده و از آنان خواست تا هر گونه مورد مشكوك را از طريق مركز فوریت‌های پليس 110 به اطلاع پليس رسانده، تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قانوني قاطع صورت گيرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار