دانشگاه لرستان در رشته های مختلف برای سال جدید تحصیلی 97-96 در بخش بدون آزمون(سهیمه استعدادهای درخشان) دانشجوی ارشد و دکتری می پذیرد.
کد خبر: ۴۲۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 10 May 2017
آگهی پذیرش بدون آزمون (سهیمه استعدادهای درخشان) دانشجوی دکتری تخصصی (PhD.) دانشگاه لرستان سال تحصیلی 97-1396

 دانشگاه لرستان در اجرای آیین نامه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 67272/21 مورخ 18/4/1393 (آیین-نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره‏های تحصیلی بالاتر) و اصلاحيه شماره 237200/21 مورخ 16/12/1393 از بین برگزیدگان علمی دانشگاه های سراسری که واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر می-باشند، در دوره دکتری تخصصی برای سال تحصیلی 97-1396 دانشجو می¬پذیرد.
  
  شرايط :
1- دارا بودن مدرك كارشناسي ارشد مرتبط با رشته از دانشگاه های سراسری ( دانشجویان/ دانش آموختگان دانشگاه‌هاي پيام نور، آزاد، غيردولتی، علمي كاربردي، مجازي، پرديس‌هاي خودگردان و بین الملل، پژوهش محور و فرهنگیان، امکان شرکت در این فراخوان را ندارند).
2- دارابودن ميانگين كل (یا همتراز شده) 16يا بالاتر در مقطع كارشناسي.
3- دارا بودن ميانگين كل (یا همتراز شده) 17يا بالاتر (بدون احتساب نمره پايان نامه( درمقطع كارشناسي ارشد.
4- بيش از دو سال از تاريخ  دانش آموختگی در مقطع كارشناسي ارشد نگذشته باشد (پیش از 31/6/94 نمی توانند از این سهمیه استفاده کنند).
5-  دانشجویان متقاضی باید حداکثر تا تاریخ 31/6/96 دانش¬آموخته شوند.
7- کسب حداقل 7 امتیاز از بند 1-1 جدول شماره 1.


 آگهی پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان سال تحصیلی 97-1396


دانشگاه لرستان در نظر دارد در اجرای آیین نامه ارایه تسهیلات به برگزیدگان علمی برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر و طبق آیین نامه و ابلاغیه های مرتبط وزارت علوم،تحقیقات و فناوری از بین دانشجویان و دانش آموختگان مشمول استعدادهای درخشان(10 درصد برتر) مقطع کارشناسی پیوسته که حداکثر در مدت 8 نیمسال دانش آموخته می شوند، اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد (به صورت بدون آزمون) برای سال تحصیلی 97- 96 در رشته/گرایش های نگاشته شده در جدول شماره (1) نماید.

شرایط:

 دانشجویان/ دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته استعداد درخشان - که از لحاظ میانگین پس از شش نیمسال و گذراندن سه چهارم کل واحدهای مصوب-  در بین مجموع هم¬رشته و هم ورودی های خود (شبانه و روزانه) جزء ده درصد برتر می باشند )ورودی نیمسال دوم 91 و 92( که طی 8 نیمسال تحصیلی دانش آموخته و یا تا تاریخ 31/6/96 دانش آموخته خواهند شد.
· رتبه های اول تا پانزدهم مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور برای ورود به همان رشته.
·  تذکر: پذیرش دانشجو/ دانش‏آموخته دانشگاه های پیام نور، غیردولتی، آزاد اسلامی، مجازي، علمی کاربردی، فرهنگیان، پردیس خودگران و پردیس بین الملل، امکان پذیر نمی باشد.
 


برای کسب اطلاعات بیشتر به www.Lu.ac.ir (قسمت اطلاعیه ها) مراجعه شود.







اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار