شهردار خرم‌آباد گفت: سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد ۲ برابر افزایش‌ یافته و حدود ۳۰۰ هکتار زمین نیز تبدیل به فضای سبز می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 11 May 2017
یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم‌آباد در آئین بزرگداشت روز خرم آباد که در باغ گلستان برگزار گردید؛ اظهار داشت: استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد دارای ظرفیت‌های بسیار، تمدن، موسیقی، فرهنگ و آثار تاریخی فراوانی است که 20 اردیبهشت‌ماه به‌عنوان روز خرم‌آباد نام‌گذاری شده است.


وی افزود: بعد از 50 سال مجدداً شهر خرم‌آباد به‌عنوان یکی از هفت شهر برتر گردشگری انتخاب شد و ظرفیتی که در دل شهر خرم‌آباد است احیا شد.


شهردار خرم‌آباد عنوان کرد: باوجود ظرفیت‌های بسیار نباید در استان لرستان درد داشته باشیم و جوانان این شهر بیکار باشند؛ باید ظرفیت‌های شهر را با مشارکت، همدلی و در کنار هم بودن تقویت کنیم و با استفاده از ظرفیت‌ها به آنچه حقمان است برسیم و همه دست‌به‌دست هم دهیم تا چهره اصلی استان و شهرمان را به نمایش بگذاریم.


وی بیان کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات خوبی در شهر خرم‌آباد انجام‌شده که می‌توان به احداث پایانه برون‌استانی اشاره کرد که در مراحل پایانی ساخت است.


عیدی بیرانوند تصریح کرد: سرانه فضای سبز شهر خرم‌آباد دو برابر افزایش‌یافته و حدود 300 هکتار زمین نیز تبدیل به فضای سبز می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: برج‌های دوقلوی خرم‌آباد به‌عنوان پروژه‌ای عظیم در 165 هزار مترمربع زیربنای تجارب واداری در حال ساخت است که طی سال‌های آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار