کد خبر: ۴۲۲۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 11 May 2017
معاون پارلمانی رئیس جمهور ادعای برخی سایت های خبری مبنی بر بی اعتنایی دولت به ابلاغیه برنامه ششم را کذب محض خواند و از انتشار چنین گزارش‌های کذبی در آستانه انتخابات ابراز تاسف کرد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری، حسینعلی امیری در این باره اظهار کرد: دولت تدبیر و امید دولتی قانونمدار است که خود را موظف به اجرای قانون می داند.


وی افزود: برخلاف این گونه گزارش های کذب نه تنها آقای رئیس جمهور دستور توقف نداده، بلکه بعد از ابلاغ قانون برنامه از سوی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، آقای روحانی به اعضای دولت دستور داد که آیین نامه‌ها و دستورالعمل های اجرایی قانون مذکور را تهیه کنند و در مواردی که نیاز به مصوبه دولت دارد سریعا به تصویب دولت برسانند.


معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: نگاه دولت یازدهم به اداره کشور کاملا برنامه محور است و دولت به اداره کشور بر اساس برنامه اعتقاد دارد. اداره علمی و برنامه ای کشور از باورهای اعضای دولت یازدهم است.


امیری اظهار داشت: نگاهی به ترکیب کابینه و سوابق علمی و اجرایی اعضای کابینه موید این واقعیت است.


وی افزود: دولت هیچگاه از اجرای قانون استنکاف نمی کند و اگر قانونی هم در عمل و اجرا با مشکلاتی مواجه باشد، ضمن احترام به قانون، با تقدیم لایحه به مجلس محترم، در صدد اصلاح آن برخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار