رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است استفاده از دستبند الکترونیکی به نفع حجاج ایرانی بوده تا در مواقع ضروری مسئولان حج به سرعت به آنها رسیدگی کنند.
کد خبر: ۴۲۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶ 15 May 2017

الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درخصوص دستبند الکترونیکی که قرار است حجاج ایرانی در حج تمتع امسال به دست داشته باشند، گفت: دستبند الکترونیکی خواسته سعودی ها نبوده و مسئولان کشور ما این اقدام را انجام می دهند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مسئولان حج می توانند از این طریق متوجه شوند زائران در کدام نقطه قرار دارند و اگر برای آنها مشکلی پیش بیاید به سرعت در محل حاضر شده و رسیدگی کنند.

وی افزود: تنها مشکلی که دستبندهای الکترونیکی ایجاد می کنند هزینه آن است که در هر صورت ساخت چنین دستبندهایی با هوشمندی بالا قطعا هزینه بردار خواهد بود و اگر هزینه کمی داشت، سایر کشورها نیز از آن استفاده می کردند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: الکترونیکی بودن دستبندهای حجاج هیچ ایرادی ندارد و حتی اقدام مثبتی است تا خود زائران در جریان مناسک حج دچار مشکل نشوند و قرار نیست اطلاعات آن در اختیار طرف سعودی باشد./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار