نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان بمناسبت حضور حماسی و با شکوه مردم لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا پیام مشترک قدردانی صادر کردند.
کد خبر: ۴۲۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 21 May 2017
حضرت آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه‌ی خرم‌آباد و مهندس بازوند استاندار لرستان؛ در پیامی مشترک از حضور گسترده‌ی مردم فهیم و ولایتمدار لرستان در انتخابات دوازدهمین دوره‌ی ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ قدردانی کردند.

 
متن پیام ؛ به این شرح است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

 جشن ملی و حماسه آفرین انتخابات روز گذشته، برگ زرین و خوش نقش دیگری به کتاب قطور عزم و اراده‌ی ملت آگاه ایران اسلامی و لرستان سربلند افزود.

حضور پرشور و گسترده‌ی شما برادران و خواهران محترم در مراکز رای گیری در جای جای استان بار دیگر اوج اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استحکام ریشه‌های مردم سالاری دینی و دلبستگی عمومی به ارزشهای انقلاب را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت و چشم دشمنان و بدخواهان و حاسدان را کور و دل دوستان و دلسوزان را شاد کرد.  
بدون تردید شما مردم فهیم و ارزشمند؛ پیروز و سربلند این انتخابات بوده و گوهر گرانبهای اعتماد شما ؛ بهترین پشتوانه برای تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور و استان لرستان است.
 
اینجانبان با بجا آوردن سجده ی شکر به درگاه حضرت حق تعالی و عرض اخلاص به پیشگاه حضرت ولی عصر "عج" و آرزوی سلامت و توفیق روز افزون برای رهبر معظم انقلاب؛ مراتب قدرشناسی و تشکر همه جانبه‌ی خود را تقدیم شما مردم نجیب و شریف استان  و یکایک عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، انتظامی و سایر دست اندرکاران انتخابات کرده و آرزو می‌کنیم به فضل حضرت حق تعالی تمام  رقابت های گذشته جای خود را به رفاقت و همدلی در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی هر چه بیشتر استان داده و صرف خدمت به مردم شریف و شایسته‌ی استان شود.

من الله التوفیق 


سید احمد میرعمادی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد


هوشنگ بازوند
استاندار لرستان


سی ام اردیبهشت ماه هزار و سیصد و نود و شش ه.ش.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار