منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره شورای شهر گفت:با وجود مخالفت با اجرای زیرگذر در بهارستان افراد پشت پرده فشار آوردند که این پروژه اجرایی شود ولی در هر حال هنوز هم اعتقاد دارم که در شرایط کنونی اگر پر شود بهتر است.
کد خبر: ۴۲۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 23 May 2017
رستم کوشکی منتخب مردم خرم‌آباد در پنجمین دوره شورای شهر عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان لرستان بیان داشت:حضور پر شور مردم در انتخابات موجب ایجاد انگیزه برای اعضای برگزیده شورای شهر و بالا رفتن مسوولیت در قبال مردم شده است.

وی ضمن انتقاد از نحوه برگزاری انتخابات شورایی شهر به صورت الکترونیکی،افزود:سرعت کند سیستم های الکترونیکی باعث شد تا میزان مشارکت افراد در انتخابات شورا کاهش یابد.

منتخب شورای شهر دوره پنجم و عضو فعلی شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد:خوشبختانه ترکیب انتخاب شده برای شورای پنجم خوب است و امید می‌رود بتوان با این ترکیب اقدامات خوبی در خرم‌آباد انجام داد.

کوشکی عملکرد دوره چهارم شورای شهر را بهترین عملکرد در بین ادوار گذشته شورا عنوان و ابراز داشت:مهم‌ترین اولویت خود در شورای پنچم را پرداختن به مسائل فرهنگی از جمله ایجاد فرهنگ سرا در خرم‌آباد می‌دانم و در این راستا تلاش خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد:سازمانهای مردم نهاد در دوره چهارم کمک خوبی به شورا داشتند و انتظار ما این است که در دوره پنجم همکاری بیشتری داشته باشیم.

منتخب مردم خرم‌آباد در دوره پنجم شورای شهر بیان داشت:در دوره اخیر یک حس بی اعتمادی نسبت به شورای شهر در بین مردم بوجود آمده است که باید تلاش کنیم این حس بی اعتمادی را از بین ببریم چرا که اگر مردم را در کنار مسوولان نداشته باشیم کاری از پیش نمی‌رود.

وی در ادامه به انتقاد از پروژه زیرگذر بهارستان پرداخت و گفت:از ابتدا با ایجاد زیرگذر گلدشت مخالف بودم اما یک سری افراد من را متهم کردند که مخالفت توسعه هستم در صورتی که احداث زیرگذر غیر کارشناسی بوده و هنوز هم اعتقاد دارم باید به جای آن روگذر ایجاد می‌شد.

کوشکی گفت:با وجود مخالفت با اجرای زیرگذر در بهارستان افراد پشت پرده فشار آوردند که این پروژه اجرایی شود ولی در هر حال هنوز هم اعتقاد دارم که در شرایط کنونی پر شود بهتر از آن است که هزینه اضافی در آن صورت گیرد چون این پروژه غیر کارشناسی اجرا شده است.

وی در پایان مدیریت هماهنگ شهری را راهگشای بسیاری از مشکلات دانش و افزود:در دوره پنجم این موضوع را به طور جدی پیگیری می‌کنم تا مدیریت هماهنگ شهری با مدیریت شهرداری صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار