معاون فرماندار کوهدشت گفت:با پیگیری‌های صورت گرفته مسولان موسسه توسعه قول دادند در یک ماه آینده کلیه طلب‌های سپرده‌گذاران خود را پرداخت کنند.
کد خبر: ۴۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 24 May 2017
محمد رضا آزادبخت معاون فرماندار کوهدشت؛ به بیان قضیه صحت یا عدم صحت ورشکستگی موسسه توسعه(آرمان سابق) پرداخت و گفت: با مراجعه گسترده مردم جهت برداشت سپرده‌های خود مشکلاتی برای صندوق پیش آمده است که با وساطت مسئولین استانداری و دعوت از مدیران صندوق در سطح کشور ، قول مساعد جهت پرداخت طلب و سپرده‌های مردم اخذ گردیده است.

وی افزود: با قول مساعد معاون شهرستان‌های موسسعه توسعه،ظرف یک ماه آتی کلیه طلب‌ها پرداخت می‌شود.

معاون فرماندار کوهدشت در ادامه تصریح کرد: مسئولین شهرستان کوهدشت نیز پیگیر اجرای این قول بوده و از مردم نیز توقع هم کاری و جلوگیری از هرگونه تجمع و سواستفاده از افراد سودجو را دارند.

آزادبخت با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده مشخص شده این مشکل مختص به استان لرستان بوده ،اظهار داشت: امیدواریم مشکل صندوق توسعه گریبان گیر دیگر  موسسات مالی نگردد،که البته خوشبختانه با ورود بانک مرکزی به پرونده این گونه موسسات مالی امید به تداوم فعالیت آنها در قالب بانک رسمی بوجود آمده است.

شایان ذکر است از چند روز قبل سپرده‌گذاران در موسسه آرمان سابق و توسعه فعلی با هجوم به شعب این موسسه در نقاط مختلف استان لرستان خواستار دریافت پول‌های خود شده‌اند که در مقابل موسسه اعلام کرده در حال حاضر قادر به پرداخت مطالبات آنها نیست.

بر این اساس در یکی دو روز اخیر شاهد تجمع وسیع سپرده‌گذاران این موسسه در مقابل شعب و همچنین استانداری و برخی فرمانداری‌های استان بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار