معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: در سند اشتغال استان طی سال ۹۶ ایجاد ۱۰۶۹ فرصت شغلی برای شهرستان چگنی پیش‎بینی شده است.
کد خبر: ۴۳۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۳ 09 June 2017
مهندس مهرداد غضنفری امرایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان در شهرستان چگنی ضمن تشریح برنامه‌های سند توسعه سرمایه‎گذاری، تولید واشتغال استان در برش شهرستانی اظهار کرد: برنامه محوربودن مدیریت ارشد استان و تلاش مضاعف پیکره دولت و مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث شد در سال گذشته توفیقات خوبی در حوزه اشتغال واقتصاد مقاومتی داشته باشیم .

وی اضافه کرد: مطالعه دقیق، بررسی کارشناسی و نشست‌های متعدد مدیریتی پشتوانه‌ای محکم برای سند توسعه سرمایه گذاری، تولید واشتغال استان است .

غضنفری امرایی ادامه داد: امسال طرح‌های بزرگ ملی را در استان در دست اجرا داریم به همین دلیل رقم سرمایه‎گذاری در این سند افزایش یافته است .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان افزود: علت تفاوت سرمایه گذاری در شهرستان‌های استان، بر اساس توانمندی‌ها و نیازمندی‌ها طراحی که محرومیت‌ها، شاخص‌های فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی لحاظ شده است .

وی یادآور شد: در سند اشتغال استان در سال ۹۶ برای شهرستان چگنی ۲۱۹ میلیارد تومان اعتبار با ایجاد  ۱۰۶۹ فرصت شغلی، پیش بینی شده است .

غصنفری امرایی گفت: با توجه به پتانسیل‌های بسیار بالای شهرستان چگنی در دو حوزه کشاورزی و معادن سنگ، عمده اعتبارات و اشتغال در این دو حوزه  برنامه ریزی شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار