سرمربی تیم ملی فوتبال با استقبال گرمی از سوی رئیس جمهور کشورمان مواجه شد.
کد خبر: ۴۴۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴ 14 June 2017
به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش پس از ثبت رکورد به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار پیاپی جواز حضور در جام جهانی را کسب کرد و همین موجب شد تا آنها به دیدار رئیس جمهور کشور بروند.

در ابتدای این دیدار کی روش به دیده‌بوسی با رئیس جمهور رفت و مورد استقبال دکتر روحانی قرار گرفت.

کارلوس کی‌روش در جریان این دیدار از حمایت های فدراسیون فوتبال در این مدت قدردانی کرد و همچنین از ایران به عنوان کشوری با استعداد رشته فوتبال یاد کرد.

سرمربی تیم ملی در وقت سخنرانی که در این مراسم در اختیارش قرار گرفته بود، ضمن تشکر از نگاه ویژه به تیم ملی و موفقیت‌های آن از دکتر روحانی درخواست کرد با توجه به صعود ایران به جام جهانی حمایت ویژه‌تری از آنها صورت گیرد تا موفق شوند در این تورنمنت جهانی موفق شوند. کارلوس کی روش در این ارتباط گفت: عشق و شور مردم به فوتبال و وجود استعدادهای فراوان در این کشور، استحقاق حمایت های بیشتر را دارد چرا که اگر این استعدادها را با تعهد ایرانی در هم‌آمیزیم می‌توانیم فوتبال ایران را به جایگاه‌های بالاتر در سطح جهانی برسانیم.

کی روش همچنین گفت :پسران ایران در تیم ملی فوتبال بخاطر مردم ایران بار دیگر افتخار راهیابی به جام جهانی آن هم درست بعد از پیروزی جنابعالی در انتخابات ریاست جمهوری را کسب کردند و من به عنوان عضوی از این خانواده در کنار آنها بودم.

این صحبت های کی روش با پاسخ مثبت و لبخند دکتر حسن روحانی همراه شد. روحانی در دیدار رو در رو با سرمربی تیم ملی نیز از او بابت صعود و شاد کردن دل مردم ایران تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار