استاندار لرستان گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه است و همه ما مکلف به حفاظت، تقویت و حراست از آن هستیم.
کد خبر: ۴۴۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 16 June 2017
هوشنگ بازوند استاندار لرستان شامگاه امشب در آئین افتتاح دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) اظهار کرد: نماز جمعه پایگاه وحدت بوده و با عنایت به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه است همه ما مکلف به حفاظت، تقویت و حراست از آن هستیم.

وی با بیان اینکه استان لرستان یکی از سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: وحدت بسیار خوبی در استان حاکم است و توانستیم در سایه وحدت کارهایی را در جهت رفع نیاز مردم خصوصا در حوزه اقتصادی انجام دهیم.

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: دو ماه ابتدایی سال را درگیر امر انتخابات بودیم که مردم خوشبختانه با اقتدار پای صندوق‌های رای حاضر شده و تجدید بیعت دوباره‌ای با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران داشتند.

بازوند با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، افزود: به دنبال برطرف کردن چالش­‌ها در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری درصدد تحقق هر چه بیشتر اهداف در استان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار