استاندار خوزستان در خصوص اعتراض دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه (س) دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت سیستم‌های تهویه این خوابگاه، گفت: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آنها بسیج خواهم کرد.
کد خبر: ۴۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴ 16 June 2017
به گزارش ایسنا، دکتر غلام‌رضا شریعتی با بیان این مطلب اظهار کرد: برای حل مشکل گرمای خوابگاه دانشجویان مرکزی را در منطقه برومی اهواز با همکاری شرکت نفت آماده کرده‌ایم که دارای ۱۵۰ اتاق و بسیار شیک، مجهز و استاندارد است و به دانشگاه اعلام کردیم تا در صورت نیاز دانشجویان را به این خوابگاه منتقل کنند.


وی افزود: همچنین حدود ۱۵۰ پنکه خریداری شده و در اختیار دانشجویان قرار گرفته است تا شرایط اندکی بهتر شود. در عین حال نیز به دنبال حل مشکلات دانشجویان هستیم و در این زمینه همه امکانات را به کار خواهیم گرفت.


استاندار خوزستان تصریح کرد: اگر دانشجویان همکاری لازم را انجام دهند و از اقدامات انجام‌ گرفته برای اسکان آنها در خوابگاه‌های دیگر استقبال کنند، تمام امکانات استان را برای حل مشکلات آنها بسیج خواهم کرد.


شریعتی با بیان این که خوابگاهی نیز در مرکز شهر آماده شده است که حدود ۲۲۰ نفر گنجایش دارد اما تنها حدود دو تا سه نفر از دانشجویان حاضر شدند که در آنجا مستقر شوند، عنوان کرد: اگر دانشجویان این آمادگی را داشته باشند تا در خوابگاه‌های دیگر استقرار پیدا کنند، همه امکانات استان را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات دانشجویان دختر خوابگاه حضرت معصومه (س) حل شود.


وی اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با رییس دانشگاه شهید چمران اهواز انجام گرفته، گفته شد که اعتبار لازم برای خرید چیلر نو و تعمیرات چیلرها فراهم شده است اما مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامی انجام نداده‌اند. در این زمینه از رییس دانشگاه دانشگاه خواسته‌ام که اگر واقعا چنین مساله‌ای صحت دارد، به‌طور جدی با کسانی که کوتاهی کرده‌اند، برخورد شود.


شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: باید بررسی‌هایی انجام شود و با عواملی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند، برخورد لازم صورت بگیرد.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار