رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‎ ریزی لرستان گفت: ۶۶ پروژه نیمه تمام استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۲۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 17 June 2017
علی‎هادی چگنی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ‎ ریزی لرستان در جلسه واگذاری پروژه‎های نیمه تمام استان اظهار کرد: مجموع پروژه ‎ های واگذاری در لرستان در سال 93 تا پایان 95، 198 مورد است.

وی افزود: امسال بیش از 66 پروژه نیمه تمام استان به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

چگنی ادامه داد: در قالب ماده 27 سال گذشته و امسال شش پروژه نیمه تمام از جمله استخر شنای شهرستان‎های دورود و ازنا که هم اکنون در حال آب‎گیری هستند،  واگذر شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی لرستان اضافه کرد: شش پروژه در قالب قوانین صندوق احیاء سازمان میراث فرهنگی که همه جزء آثار تاریخی هستند تاکنون به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی به حضور موثر بخش خصوصی برای ورود به عرصه اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: پروژه ‎ هایی که در سال‎های قبل بنا به دلایلی متوقف شده‎اند، باوجود هزینه‎هایی که برای دولت در برداشته تأمین اعتبارات لازم را برای پروژه‌های جدید با مشکلاتی مواجه کرده است.

 چگنی تصریح کرد: هم اکنون حدود 400 هزار میلیارد تومان اعتبار در کل کشور برای اتمام رساندن پروژه ‎ های عمرانی نیاز است که این رقم  در لرستان حدود 7000 میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: با وجود این مشکلات مهمترین اولویت پروژه‌های عمرانی استان به اتمام رساندن پروژه ‎ های نیمه تمام و واگذاری آن به بخش خصوصی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار