فرماندار شهرستان هرسین گفت: مردم در حمایت از فلسطین شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را در تمام دنیا طنین‌انداز می‌کنند.
کد خبر: ۴۴۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،امیر شاه‌آبادی  با اشاره به فریاد همیشه جاوید و میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس اظهار داشت: این نامگذاری نشان از عمق دوراندیشی، اعتقاد و پایبندی امام خمینی (ره) به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مسلمانان در راستای حمایت از مستضعفین و مقابله با اسرائیل و استکبار جهانی است.

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس هر ساله شاهد راهپیمایی گسترده و عظیم مردمی هستیم که به حمایت از فلسطین شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را در تمام دنیا طنین‌انداز می‌کنند گفت: این روز یکی ارزشمندترین یادگارهای امام راحل است که هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کابوس وحشت‌بار مرگ و نیستی را برای صهیونیستها و استکبار تکرار و به یاد می‌آورد.

وی بیان کرد: از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی خاورمیانه دستخوش ناآرامی‌ها و جنگ‌های متعددی بوده که جای پای آن رژیم در همه آنها محسوس است و امروزه هم با راه‌اندازی گروههای تکفیری و شعله‌ور کردن آتش اختلافات قومی و مذهبی در کشورهای اسلامی و سکوت یا همراهی تعدادی از حکومت‌های منطقه، جنایت‌های فجیعی رخ می‌دهد.

شاه‌آبادی بر هرچه بهتر برگزار شدن راهپیمایی روز قدس به عنوان یکی از اصول و مبناهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تأکید و اظهار کرد: بنابراین ضرورت دارد امت اسلامی با در نظر گرفتن شرایط حساس بین‌المللی و منطقه‌ای از اختلافات داخلی پرهیز کند و بیش از هر زمانی به وحدت و همبستگی میان مسلمانان فکر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار