فرماندار کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، باعث اتحاد، تقویت امنیت ملی و ناامیدی دشمنان می شود.
کد خبر: ۴۴۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 22 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،فضل الله رنجبر، با بیان اینکه فردا راهپیمایی روز قدس راس ساعت 11صبح از درب مسجد معتضدی به طرف مسجد جامع برگزار خواهد شد، اظهارداشت: راهپیمایی روز قدس، متصل به نماز عبادی سیاسی جمعه خواهد شد و سخنران این راهپیمایی پیش از شروع خطبه های نماز جمعه به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی به اهمیت روز قدس اشاره کرد و افزود: روز قدس دارای اهمیت خاص و ویژه ای در تاریخ انقلاب است. یکی از اصول مهم انقلاب، اصل مبارزه با ظالم و کمک به مظلومین جهان 
است.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: بیش از نیم قرن است که به مردم مظلوم فلسطین ظلم و ستم می شود. دنیا شاهد تخریب و تملک ساحتمان ها و اراضی این مردم مظلوم است و در عین حال فجایعی دیگر نظیر کودک کشی صهونیست ها است.

وی تصریح داشت: بنابراین بر هر مسلمانی لارم و واجب است در جهت یاری و مساعدت مردم فلسطین، انزجار و تنفر خود را از صهونیست ها اعلام کند.

رنجبر بهترین راهکار کنونی مقابله با صهونیست ها را حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس توصیف کرد و متذکر شد: هر چقدر مردم در این شرایط حساس و گسترده حضور داشته باشند کمک به تقویت امنیت ملی کشور  و در عین حال موجب یاس و نا امیدی دشمنان نظام خواهد بود.

وی تاکید کرد: این حضور گسترده همچنین به اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان کمک و برای تحقق اهداف امیدوار کننده تر خواهد بود.

فرماندار کرمانشاه در پایان یادآورشد: در این مقطع از زمان حضور مردم حرف اول را در پشتیبانی از مظلومین و مبارزه با ستمگران خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار