سفیر کشور بلغارستان در ایران گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذارهای دو طرف توافق داریم تا از آن‌ها حمایت کنیم چراکه فرصت و پایه خوبی برای تجارت است.
کد خبر: ۴۵۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 11 July 2017
هریستو استفانوف پولنداکوف سفیر کشور بلغارستان در ایران در همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار اظهار داشت: برای رابطه همکاری که می‌خواهیم با استان لرستان داشته باشیم مفتخر هستم و مطمئناً استان استارازاگورا و استان لرستان  می‌تواند همکاری و شراکت خوبی باهم داشته باشند.

وی بابیان اینکه این همایش فرصت مناسبی فراهم کرده است تا ارتباط مستقیمی بین استارازاگورا و لرستان ایجاد شود، افزود: این ارتباط می‌تواند برای رابطه شورای مشترک بین دو استان مؤثر باشد.

سفیر کشور بلغارستان در ایران عنوان کرد: این برنامه می‌تواند برای معرفی فرصت‌های دو طرف کارساز باشد و امیدوارم تعاملات بین استارازاگورا و لرستان به‌صورت عملی انجام شود.

وی به حضور شبکه‌های تجاری و کاری در این همایش اشاره کرد و گفت: نماینده‌ای از صنعت کشاورزی و دامپزشکی بلغارستان در این برنامه حضور دارد و نماینده اتاق بازرگانی استارازاگورا نیز می‌تواند ورودی و خروجی برنامه را بررسی کند.

پولنداکوف تصریح  کرد: در چنین جلساتی باید از ظرفیت‌ها و مزایایی دو طرف استفاده کنیم؛ برای حمایت از سرمایه‌گذارهای دو طرف توافق داریم تا از آن‌ها حمایت کنیم چراکه فرصت و پایه خوبی برای تجارت است.

وی تصریح کرد: شنیدیم که استان لرستان حمایت خوبی از سرمایه‌گذار دارد در بلغارستان نیز مالیات سرمایه‌گذاری 10 درصد است.

سفیر کشور بلغارستان در ایران گفت: برای هر نقطه‌نظر جهت ارتباط  تجاری بیشتر بین بلغارستان و لرستان تعارف نکنید.

در پایان همایش توسعه همکاری‌های اقتصادی لرستان و بلغارستان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار  شد با حضور استاندار لرستان، سفیر بلغارستان در ایران، رئیس اتاق بازرگانی لرستان و استارازاگورا تفاهم‌نامه همکاری منعقد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار