رستمیان در تذکر شفاهی مطرح کرد؛
نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس در خصوص شکار بی‌رویه وحوش در کوه‌های گرین نورآباد لرستان و همچنین سهل انگاری در احداث شکاربانی به ابتکار، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست تذکر داد.
کد خبر: ۴۵۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 11 July 2017
علی رستمیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 20 تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با تشکر از رئیس مجلس شورای اسلامی برای دعوت از رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای بررسی وضعیت سپرده‌گذاران در مجلس گفت: مجدداً به رئیس کل بانک مرکزی تأکید می‌کنم تسریع لازم در رفع مشکلات موسسات مالی آرمان لرستان را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: به رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در خصوص شکار بی‌رویه وحوش در کوه‌های گرین نورآباد لرستان و سهل‌انگاری در احداث شکاربانی در این حوزه تذکر می‌‌دهم.

رستمیان همچنین در تذکری به وزیر نیرو گفت: تعلل و بی‌توجهی در احداث سد ده پهلوان دلفان علیرغم به پایان رسیدن مطالعات فاز اول این سد و از سوی وزارتخانه آب این سد تخصیص داده شده غیرقابل قبول است.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی در ادامه به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ناچیز بودن حوزه آبخیزداری دلفان و سلسله از اعتبارات آبخیزداری کشور و استان لرستان و همچنین کانال‌های آبیاری تذکر داد.

رستمیان افزود: به وزیر نیرو درباره تخصیص ناچیز آب از بستر رودخانه‌های لرستان برای آبخیزداری و آبیاری منابع کشاورزی استان نیز تذکر می‌دهم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطر نشان کرد: همچنین از وزیرجهاد کشاورزی درخواست داریم که تذکرات لازم را به مدیرکل جهاد کشاورزی استان لرستان در خصوص صداقت در گفتار و رفتار و جلوگیری از تبعیض در تخصیص منابع به شهرستان‌های استان لرستان به ویژه حوزه انتخابیه سلسله و دلفان را ابلاغ نماید./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار